VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
  • Gebruikersavatar
#2797293
Ik probeerde even op te zoeken welke prijzen Photobucket hanteer. Als het iets van 2 of 3 euro per maand is, heb ik zoiets van; als je tevreden bent met de dienst, dan neem je toch gewoon zo'n abonnement?
Maar, de prijzen zijn blijkbaar alleen te zien als je een gratis account aanmaakt. Op andere websites lees ik dat ze rond de 40 euro per maand vragen?! Absurt. Dat doet toch niemand... De oplossing die jij aangeeft Juul, ik ben bang dat het tijdelijk is, en dat ze binnenkort weer iets veranderen waardoor het weer niet meer werkt.

Bij een gemiddelde webhosting krijg je voor nog geen 5 euro per maand 2,5gb (SSD) schijfruimte of zelfs meer. En dan ben je niet meer afhankelijk van zo'n dienst die ineens de voorwaarden verandert, en daarmee heel veel gedieplinkte foto's op fora blokkeert. Je hebt met een webhosting alles in eigen beheer. Misschien is dat een idee voor de leden die hun foto's graag veilig willen onderbrengen?
#2807618
Ergens gelezen dat als je de ''photobucket hotlink fix'' download, dat dan alle photobucket fotos weer zichtbaar worden. Echter geld dit alleen voor jezelf dus ieder die photobucket fotos weer wil zien moet dit downloaden. Werkt voor Chrome, Firefox en Safari. :tu:

ps. zelf nog niet geprobeerd.
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]