VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Caddy
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door ediejo
#2796060
Omdat er nog niets in dit forum gedeelte staat trap ik maar af.

Nadat de caddy de eerste keer niet zo was gespoten zoals ik het graag had gezien. dan nog maar een keer maar nu goed hoop ik. Zodat ik me weer eens kan laten zien op een meeting. De kleuren inspiratie heb ik niet van mijzelf. ;)

Een overzicht van de werkzaamheden.

Inlassen van nieuw plaatwerk.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Het kaal maken bij de spuiter.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De eerste delen, en de caddy in de grondverf.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De eerste kleur zit erop.
Dit is Renault CNA

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De rest van de caddy krijgt deze kleur.
En dat is Nissan A55

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De caddy staat er nu zo bij. Zeg maar de laatste loodjes voor het spuiten.

Afbeelding

De volgende update komt zodra de caddy is gespoten.
Gebruikersavatar
door Knudde
#2796066
Het grenst aan knettergek. Ik kan het wel waarderen dat je het doet. Beide vind ik erg mooie kleuren. Ik ben benieuwd hoe het in de combi is
Gebruikersavatar
door Knudde
#2796072
Daarom kan ik ook waarderen wat je doet. Net effe verder denken en je mag in NL toch niets verdienen
Gebruikersavatar
door ediejo
#2796156
Knudde schreef:Daarom kan ik ook waarderen wat je doet. Net effe verder denken en je mag in NL toch niets verdienen
Je ziet het helemaal goed. Ik mag alleen de milieuzone niet in. Maar boeiend koop ik het wel online. en wordt het gratis bezorgt. Scheelt weer duur parkeren in de stad. ;)
JUUL schreef:Ik vind de CNA echt wel een knappe kleur. Er gaat veel werk in zitten maar als hij af is ben je weer trots. Erg gewaagd hoor :tu:
Zeker gewaagd ja. En een hoop werk dat ook. Maar ik vind het leuk om te doen. Heb er al 5 jaar lol mee. Ondanks ik op het punt heb gestaan hem eruit te doen. :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door MVW
#2796545
Dat ziet er wel erg netjes en strak uit! Ik moet wel even wennen aan de kleurcombinatie, het is een gewaagde keuze, maar wel uniek! Er rijden helaas nog maar weinig Caddy's van dit type in nette staat rond. Dat maakt jouw Caddy des te exclusiever!
Gebruikersavatar
door Knudde
#2796612
Ja, ik vind hem gaaf. Welk bouwjaar is dit? Ik had een zilveren uit 2003 (met OZ) en ik heb het idee dat die een stuk minder hard roesten dan de serie voor 2000
Gebruikersavatar
door ediejo
#2796731
Deze is van 2001. Maar ook hier was wel wat roestvorming. Thomas gaf me het advies als je er nu niets aan doet dan kan je hem weg gooien over een jaar of 2. Dus vandaar.

Gisteren begonnen met het opbouwen van de caddy. Bijna klaar op de bumpers en grill na.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zaterdag weer verder.
Gebruikersavatar
door Knudde
#2796743
Ik vind hem steeds beter worden. Hou je deze wielen of wat ga je doen? Wat je sticker betreft ben ik het met eens al heb ik voor het eerst gekozen voor een nieuwe in 50-50.

... je hebt het andere topic waarin je gepost hebt[…]

Park assist

Moet hardware komen. Is niet zomaar te activeren.

Gisterenavond bij Vagcom Dordrecht geweest ,netjes[…]

Hallo Ik heb een probleem met mijn golf II . Ik […]

Hallo Allemaal, Ik wil graag zelf cruisecontrol i[…]

Merk ik ook meer en meer ja haha. Ik ga ook een OB[…]

Aansluiten Golf 2 dashboard

Maar wat zijn je verwachtingen nu? Dat andere mens[…]

Ik ben sinds een maand in het bezit van een VW UP […]