VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Scirocco, Corrado, EOS & Beetle
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door KatirZan
#2794416
Long time no post van mijn kant uit...misschien dat dit ook komt omdat ik al enkele jaren geen VW meer rij....

Op dit moment de eigenaar van een 2017 versie Opel Insignia dus mag ik mij eigenlijk hier niet bevinden.

Toch heb ik nog wat leuks gevonden voor iedereen hier die er interesse in heeft.

De volgende digitale stukken kan ik toevoegen voor de geïnteresseerde :

Service Manual Volkswagen Cabrio en Scirocco (inc. 16v) tot 1993
Scirocco GTX 16v Konstuktion und Funktion manual (selbstudienprogram Nr. 68) van V.A.G. Service
Amerikaans Dealer filmpje Volkswagen Scirocco.

Geïnteresseerden kunnen mij gewoon mailen, pb-en of per postduif oproepen!
Gebruikersavatar
door mano
#2794418
Zo, dat is zeker lang geleden. De Scirocco goed kunnen verkopen? En volgens mij had je ook een polo toch?

Ik ben wel geïnteresseerd in de cabrio stukken.
Gebruikersavatar
door KatirZan
#2794915
Zeker lang geleden Mano,

Scirocco is destijds verkocht, helaas later total loss verklaard (scheur in achterbrug) en is gedemonteerd. Voor zover ik begreep zijn de onderdelen nog in een later model gebruikt (Gt2 of een gewone GT volgens mij).
De Polo is uiteindelijk ingeruild op een Ford Focus (2010) waar ik nog een paar jaar mee gereden heb, afgelopen december een nieuwe Opel Insignia besteld en daar rij ik nu in rond.

Wel weer druk bezig de hobby op te pakken, omdat er weer wat tijd is. Beetje twijfels over wat leuk is om te gaan doen, uiteraard het liefst een (niet zo rotte) Scirocco 16v GTX (KR), maar heb wel een optie op een Golf 1 GTI uitstaan...

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]