VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Bluepower
#2788671
Als je al zo'n goedkope set zoekt, neem dan contact op met Sjaak voor 1 van zijn schroefsets, die zijn qua kwaliteit veel beter dan deze setjes, en daarbij NL leverancier met garantie!
http://sjaaksautoservice.nl/?page_id=59
door oettinger_18
#2788695
Set van sjaak is super hard is geen fijn schroefset! En de verstelling zit naar een tijdje vast geen beweging in te krijgen

Investeer iets meer en koop een Ap setje. AP setje heeft vergeleken met andere setjes een heel grof schroefdraad en is makkelijker los te krijgen
door Bluepower
#2788703
Mijn AP set was na 30k km al helemaal kaduuk...3 dempers lek, en de 4e stond op springen. Ook de 'hardheid' herstelling kende maar 2 standen, ongeacht het aantal klikken dat jr hem gaf.
Voor mij nooit meer AP
Gebruikersavatar
door MrKikker
#2789267
Het is puur prijs/kwaliteit. Het is een stuk goedkoper, en dit zal je hoogstwaarschijnlijk terugzien in de levensduur en/of staat van de set zelf. Maar het zal iig de eerste 10k KM z'n werk prima doen.
Gebruikersavatar
door EditionOne
#2789762
MrKikker schreef:Het is puur prijs/kwaliteit. Het is een stuk goedkoper, en dit zal je hoogstwaarschijnlijk terugzien in de levensduur en/of staat van de set zelf. Maar het zal iig de eerste 10k KM z'n werk prima doen.
:tu: dankie!

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]