- 19 jun 2017 02:49
#2787742
Beste,
i.v.m vele kilometers wil ik graag overstap naar Diesel, omdat ik al deze afstanden nu met mijn 'Daily meeting' Golf 3 Cabrio 1.8 75pk doet is dit zonder van deze auto (blijft wel, To Hot To Sell..)
Maar zat te denken aan een Golf 4.. Iets meer luxer e.t.c maar mijn belangrijke vraag is welke motorcode is het beste, rond welke kilometerstand moet je gaan kijken & wat is ECHT de MAXIMALE kilometerstand waar je moet zoeken (max 300.000???) Hou wel van wat PK's zo rond de 110/130pk is lekker zat en wie weet met een 'dronken' gedachten het één en het ander laat aanpassen voor meer PK's.
Hoor verhalen over de ASV (koppakking isue?) en dat ASZ goeie motoren zijn. ARL valt al af (150pk) en bijna onvindbaar zijn?
Dit hangt natuurlijk ook aan wat je te besteden hebt, denk rond de 3000€ wil wel jaren plezier van hebben met goed onderhoud. En nieuwe turbo op zijn tijd e.t.c snap ik ook
i.v.m vele kilometers wil ik graag overstap naar Diesel, omdat ik al deze afstanden nu met mijn 'Daily meeting' Golf 3 Cabrio 1.8 75pk doet is dit zonder van deze auto (blijft wel, To Hot To Sell..)
Maar zat te denken aan een Golf 4.. Iets meer luxer e.t.c maar mijn belangrijke vraag is welke motorcode is het beste, rond welke kilometerstand moet je gaan kijken & wat is ECHT de MAXIMALE kilometerstand waar je moet zoeken (max 300.000???) Hou wel van wat PK's zo rond de 110/130pk is lekker zat en wie weet met een 'dronken' gedachten het één en het ander laat aanpassen voor meer PK's.
Hoor verhalen over de ASV (koppakking isue?) en dat ASZ goeie motoren zijn. ARL valt al af (150pk) en bijna onvindbaar zijn?
Dit hangt natuurlijk ook aan wat je te besteden hebt, denk rond de 3000€ wil wel jaren plezier van hebben met goed onderhoud. En nieuwe turbo op zijn tijd e.t.c snap ik ook