- 22 feb 2017 20:31
#2777394
Hoi allemaal!
Het gaat om een Jetta MK2 TD met JR motor als goed heb. 350km probleemloos gereden sinds dat ik hem heb!
Nu stond ik dus eregister met een kapote auto...
Een koelslang was gekit (de slang vanaf waterpomp met tsplitsing na de oliekoeler en boven het blok) en begon dus zo erg te lekken dat die alles eruit gooide.. nieuwe bestelt en vervangen, ook de thermostaat en nog een slang die erachter liep.
Goed laten ontluchten en stukje gereden. Toen 5min daarna stilstond zag ik dat die weer alles eruit gooide. Op de grond leek het de zelfde plek maar de slamg was kurkdroog.. ik heb alleen een foto vanaf de grond waar alles terecht kwam maar ben momenteel een beetje de draad kwijt waar ik moet beginnen...
Het gaat om een Jetta MK2 TD met JR motor als goed heb. 350km probleemloos gereden sinds dat ik hem heb!
Nu stond ik dus eregister met een kapote auto...
Een koelslang was gekit (de slang vanaf waterpomp met tsplitsing na de oliekoeler en boven het blok) en begon dus zo erg te lekken dat die alles eruit gooide.. nieuwe bestelt en vervangen, ook de thermostaat en nog een slang die erachter liep.
Goed laten ontluchten en stukje gereden. Toen 5min daarna stilstond zag ik dat die weer alles eruit gooide. Op de grond leek het de zelfde plek maar de slamg was kurkdroog.. ik heb alleen een foto vanaf de grond waar alles terecht kwam maar ben momenteel een beetje de draad kwijt waar ik moet beginnen...
Verleden:
Polo 6n 1.6 *
Golf MK 2 1.3 *
Golf MK 3 1.4 *
Vento 1.8 *
Passat B4 1.9TDI *
Passat B4 1.8 *
Jetta 2 TD *
Golf 3 Cabrio 1.8 *
Heden:
Passat 35i 1.8
Polo 6n 1.6 *
Golf MK 2 1.3 *
Golf MK 3 1.4 *
Vento 1.8 *
Passat B4 1.9TDI *
Passat B4 1.8 *
Jetta 2 TD *
Golf 3 Cabrio 1.8 *
Heden:
Passat 35i 1.8