VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door buskever
#2774146
Hallo ik ben nieuw op deze site. Heb zelf een t2 en een kever.
Wil iedereen uitkijken naar een babyblauwe kever 1968 kenteken de-49-83 gestolen vannacht in Maastricht. Stoelen met vaste hoofdsteunen. Hij is van mijn schoonzoon b.v.d
Bijlagen:
TVWW5690 (2).jpg
TVWW5690 (2).jpg (236.49 KiB) 3152 keer bekeken
Gebruikersavatar
door 85er
#2774165
Ik heb vanmorgen rond 6:30 onderweg naar mijn werk op de a73 vlakbij afrit horst wel een babayblauwe kever ingehaald, met standaard stalen velgen met chromen doppen,
heb verder niet op een kenteken gelet of dergelijke, daar was het me te vroeg voor
het plaatje van deze doet me wel heel erg sterk denken aan deze kever.
Kever die ik gezien heb werd bereden door een redelijk gezette man van rond de 40 jaar,
type hipster, en heb ik wel eens eerder gespot met een verlaagde oranje kever, met ultima achterlichten.

Nogmaals ter alle duidelijkheid ik heb geen kenteken of iets gezien dus kan je geen zekerheid geven en voor hetzelfde geld is het een geheel andere kever met een totaal onschuldige persoon erin maar zoals ik ook al eerder zei deze kever lijkt er wel heel erg sterk op.

Ik zal morgenvroeg als ik weer op het werk ben vragen of mijn collega die normaal gesproken dezelfde weg rond hetzelfde tijdstip rijdt zijn dashcam aangehad heeft in de werkbus.
Gebruikersavatar
door 85er
#2774166
ik hoop in ieder geval echt dat deze terug gevonden wordt, ik moet er niet aan denken dat er een van mijn auto,s gestolen wordt, stelletje lamzakken die zoiets doen...
Kan me hier echt over opwinden over zoiets :GRR: :GRR: :GRR:
Gebruikersavatar
door 85er
#2774214
Beste Buskever, Ik heb zojuist mijn collega gesproken, en helaas is hij onderweg geen kever tegengekomen op zijn route smorgens vroeg, we hebben nog een flink deel van zijn route terug gekeken voor de zekerheid maar helaas geen kever.... sorry...
Gebruikersavatar
door 85er
#2774215
hij heeft een minuut of 5 later achter me gereden, Wel heb ik al mijn collega,s geinformeerd mee uit te kijken, en heb ze gevraagd je bericht verder te delen, in de hoop van...

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]