VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Audi aan andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2773201
Paar weken geleden de ibiza cupra ingeruild op een audi a3 8P sportback 1.8tfsi uit 2009.

Motorisch:
* 1.8tfsi 160pk - ik denk dat hij al gechipt is, zo voelt hij in ieder geval aan, dus zou hij rond de 200pk/320nm moeten draaien.

Uiterlijk:
* Reflex Zilver
* Led & Bixenon pakket
* Origineel 17"
* 5-deurs

Interieur:
* Zwarte stoffen bekleding, met wangen in de stoelen.
* Multifunctioneel stuur.

Voor de rest weinig spannends, is nog zo origineel als wat :lol:

Toekomstplannen, tsjah. Zal wel op het gewoonlijke uitkomen.
Stukje omlaag, andere wielen, wat lampen vervangen voor Led.

AfbeeldingIMG_2596 by gert-janv3, on Flickr

AfbeeldingIMG_2601 by gert-janv3, on Flickr
#2773320
Tot nu toe kan ik niet merken dat het een olieslurper is, maar heb er ook nog niet zoveel mee gereden.
thnx PaulusB. Ik houd het in de gaten, wat mijne doet. Maar ben tot nu toe dik tevreden over de audi.
#2773346
Nette A3 hoor. Heb destijds zelf de A3 cabrio (8p) gehad. Deze laten chippen door JD en wat verlaagd.
Zat toen op 210 pk, weinig last gehad van olie verbruik.

Rij nu een A3 cabrio (8V).
#2773596
@snowdude: Deze is ook gechipt, ik denk dat hij rond de 200pk zit. Rijd toch anders als de ibiza die 226pk draaide. Dit lijkt vloeiender.
@Sjepke: Wielen en verlagen staan in de planning. Ga vanmiddag bij set wielen kijken.

En wil binnenkort cruisecontrol in laten bouwen, want dat mis ik echt in de audi.
#2773602
Mooie wagen. Wat is de motorcode? Heb zelf ook de 1.8tsi draaiend op 295pk en een verbruikt van half litertje op 15.000km dan komt er nieuwe olie in. Zijn er en hoop die veel verbruik hebben maar ook heel veel niet. Zou wel adviseren om de olie gewoon om de 15k te verniewen. Imo is dat al een deel van de ellende!
#2773687
Schippersss schreef:Mooie wagen. Wat is de motorcode? Heb zelf ook de 1.8tsi draaiend op 295pk en een verbruikt van half litertje op 15.000km dan komt er nieuwe olie in. Zijn er en hoop die veel verbruik hebben maar ook heel veel niet. Zou wel adviseren om de olie gewoon om de 15k te verniewen. Imo is dat al een deel van de ellende!
Motorcode durf ik zo niet te zeggen. Dat is een mooi vermogen. Mijne heeft dit jaar nog een beurt gehad, en krijgt in april weer een beurt. Ik rij nu niet zoveel km's, denk geen eens 15K per jaar. En m'n auto's krijgen altijd voor W'see een beurt/alles nalopen.
PaulusB schreef:Olievebruik komt veel al voor bij de 2.0 zover ik weet. 1.8 ook wel maar niet veel.
Ik durf het niet te zeggen. Ik weet dat ze last kunnen hebben van olieverbruik en de ketting is een zwak punt.

Thnx heren. Had vanmiddag een set H11 led gestoken in de mistlampen, maar deze gaven storing, dus moet even kabels scoren.
En vanavond een set BBS Calito's opgehaald. Welke aandacht nodig hebben.
Laatst gewijzigd door golfgtiputten op 12 jan 2017 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2773732
Nee hoor niet overal ik moest ze los bestellen en heb geen errors. Bij xenon kun je ze vaak in de kabelboom erbij krijgen bij led zie je ze nog niet standaard in kabelboom.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]