VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door OTeeling
#2757795
Was een geslaagde meet :tu: Exit duurde wel een beetje "te" lang maar achja het was lekker weer
Gebruikersavatar
door Row
#2757849
Was weer lekker verbrand dit jaar :oops:

Ik moet zeggen dat juist het aanrijden dit jaar veel sneller ging dan normaal gesproken!
Bij het wegrijden hebben we de auto aan de kant gezet om nog lekker alles voorbij te zien rijden.
Verder mis ik wel iets bij MIVW... auto's kijken is leuk, maar om de bezoekers wat langer te laten blijven moet er toch iets van een, db drag of gewone drag of (bikini) carwash, springkussen? zijn..
Het is echt ff de auto's aflopen en dan weer naar huis. (hier is ook wel de prijs naar niet daar van)


Afbeelding

mn eigen polo ;)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Dennuus1
#2757860
Ik denk dat als je db contests en dragraces etc gaat doen, dat het een behoorlijke paupermeeting gaat worden...

Een dagje mooie auto's kijken is perfect toch?
Gebruikersavatar
door MichelGTI
#2757868
Of je gaat bij de show & shine podium kijken en luisteren naar ander mans verhalen. Ook best leuk om mee te maken
Gebruikersavatar
door Row
#2758083
MichelGTI schreef:Of je gaat bij de show & shine podium kijken en luisteren naar ander mans verhalen. Ook best leuk om mee te maken
Ik heb daar ff bij gestaan ja,
Sorry maar was toch een Nederlandse meeting?
Al dat Duitse gelul :SCRATCH: :LOL: versta er geen hol van, geluid was ook slecht/zacht trouwens.


db drag was maar een voorbeeld, ben er zelf ook niet zo van, maar dat is voor team mivw wat te verzinnen.



En autos kijken is iid leuk.... maar als je alles gezien heb wat dan?
Van mij mag de mivw dag best wat langer duren.
Het is dat ik dichtbij woon, maar als ik andere kant van Nederland zou wonen zou ik niet komen.
Ik kom afgelopen 8 jaren.. maar vind het nu een beetje eentonig worden, Ik hoor het ook van meerdere mensen die niet meer willen komen (zelfs leveranciers die met stands daar staan).Het niveau was ook niet heel hoog dit jaar. En in mis de Luchtgekoelde afdeling.

misschien volgend jaar weer beter :tu:
Gebruikersavatar
door MichelGTI
#2758094
Dan zou je toch echt wat meer info moeten opzoeken.

Want de dag voor MIVW is er bij het NH hotel een super gezellige sfeer met zeer dikke wagens.
De avond na MIVW is er ook daar een gezelligheid.
Gebruikersavatar
door Vladi
#2758100
Alsjeblieft geen DB Contests of Dragraces, ga dan lekker naar Automaxx (of hoe dat tegenwoordig heet).

Die rommel trekt alleen maar petjes aan :LOL:
Gebruikersavatar
door Row
#2758101
MichelGTI schreef:Dan zou je toch echt wat meer info moeten opzoeken.

Want de dag voor MIVW is er bij het NH hotel een super gezellige sfeer met zeer dikke wagens.
De avond na MIVW is er ook daar een gezelligheid.
Ik heb het echt over MIVW zelf en niet alle pre meets enzo

@Vladi (het was maar een voorbeeld)
-
Gebruikersavatar
door Dennuus1
#2758128
Ik heb aan 1 dag niet genoeg gehad om alle auto's te bekijken, ik heb denk ik 70% gezien, dus het gedeelte van 'en als je alles gezien hebt?' kan ik niet echt begrijpen..

Los daarvan, het blijft een meeting, en een meeting is er om auto's te bekijken, en mensen te ontmoeten?
Gebruikersavatar
door Bobo91
#2758132
Ik heb denk maar 25% gezien wat er stond.
Hele dag stom staan ouwe hoeren met hoop mensen :LOL:
Was goed gezellig
Ik vond zoals voorgaande jaren het weer een super meeting
door Carnage
#2758137
Hoe meer onzin je er omheen gaat verzinnen, hoe meer paupervolk het aantrekt. Op deze manier trekt het wel de echte liefhebbers.

Automaxx was hetzelfde, begon met alleen auto's en de 400m sprint. Na de introductie van al die kabaal wedstrijdjes was ik er snel klaar mee. Geen behoefte aan verotte Caddys die van ellende uit elkaar pleuren met 10K aan audio er in....

Lekker zo houden, geloof er weinig van dat er echt iemand is die 100% van al het smulspul gezien heeft.
Reparatie lijkt me erg duur.

Ja zeker wel, natuurlijk is het achteraf. Maar je […]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]

Je tellerklok is vermoed ik aan een revisie toe. V[…]

Verlaging veren

Passen maar je moet de aslasten checken of juisthe[…]