VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RennbahnPolizei
#2757511
Na gister een dagje Scheveningen gedaan te hebben, zijn wij vandaag even bij het hotel wezen kijken vandaag.

Paar foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Martinb
#2757580
Afbeelding

:adore: 8)

GEENGTI schreef:niet geweest uiteindelijk, aangereden en schade aan voor en achterkant.
Zonde man... :? :(
door Carnage
#2757585
Goed naar mijn zin gehad vandaag. Wel behoorlijk gaar van de zon icm over het terrein slenteren maar was het zeker waard. 1e MIVW die ik bezocht heb en het smaakt naar meer. Enige puntje van kritiek waren de eet gelegenheden, vond dat erg slecht geregeld maar dat mocht de pret niet drukken.
Gebruikersavatar
door NielsED30
#2757600
RennbahnPolizei schreef:Na gister een dagje Scheveningen gedaan te hebben, zijn wij vandaag even bij het hotel wezen kijken vandaag.

Paar foto's:
Wat voor lens gebruikt je?
Gebruikersavatar
door Vladi
#2757614
Carnage schreef:Goed naar mijn zin gehad vandaag. Wel behoorlijk gaar van de zon icm over het terrein slenteren maar was het zeker waard. 1e MIVW die ik bezocht heb en het smaakt naar meer. Enige puntje van kritiek waren de eet gelegenheden, vond dat erg slecht geregeld maar dat mocht de pret niet drukken.
Heb jaren terug al geleerd dat je beter zelf een lading eten mee kun nemen.

Dit jaar eens niet in het hotel geweest maar rond 10 uur thuis vertrokken.
Rond enen aangekomen en even een rondje gelopen om vervolgens bij de uitrit te gaan zitten.
Vond het prima en de sfeer was stukken beter dan 2 jaar geleden (laatste keer dat ik op de meeting was), mede dankzij het lekkere weer, maar ook het "vrijere" parkeren vond ik super. Al kan dat komen doordat ik later aan kwam.
door peter1981
#2757629
Meeting was wel goed al merk ik dat ik steeds vlugger uitgekeken ben , maar ach een leuke dag gehad :tu:
Drukte erheen was inderdaad wel heftig maar terug op tijd vertrokken omdat ik niet weer lang in de file wou staan.
Foto`s ga ik vandaag of morgen uploaden :tu:
Op naar Weeze en dan heb ik het denk ik ver gehad dit jaar met meetings

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]