Pagina 1 van 1

Schuurvonst 2x MK1 (1.5&GTI) Vraagjes..

Geplaatst: 01 aug 2016 19:55
door Ryanherwijnen
goede avond,

Ik heb van het weekend een schuurvonst gedaan van 2x vw MK1 cabrio (1.5 & GTI)
de auto waarmee ik nu bezig ben ziet er overal redelijk goed uit, niet verrot van onder!!

alleen heb ik een roestprobleem onder mijn dak aan de achterkant:(
(Dus de aansluiting van het dak op mijn auto)

wat kan ik hier aan doen en wat gaat zoiets mij ongeveer kosten?

Re: Schuurvonst 2x MK1 (1.5&GTI) Vraagjes..

Geplaatst: 01 aug 2016 20:54
door peter1981
Denk dat geen mens echt iets nuttigs kan vertellen erover en je het beste naar een schadehersteller kunt gaan
Er zit nogal verschil in wat vluchtroest of ik begin te schuren en heb een gat van 10cm

Re: Schuurvonst 2x MK1 (1.5&GTI) Vraagjes..

Geplaatst: 01 aug 2016 21:21
door Ryanherwijnen
peter1981 schreef:Denk dat geen mens echt iets nuttigs kan vertellen erover en je het beste naar een schadehersteller kunt gaan
Er zit nogal verschil in wat vluchtroest of ik begin te schuren en heb een gat van 10cm
Nja eigenlijk is het gewoon weggerot, denk dus dat ik er een nieuw stuk in moet laten zetten!!

zit ook nog met het probleem dat de startmotor niet draait....

ook zit de start motor op een fijne plek:(

Re: Schuurvonst 2x MK1 (1.5&GTI) Vraagjes..

Geplaatst: 02 aug 2016 12:28
door polopower
peter1981 schreef: zit ook nog met het probleem dat de startmotor niet draait....

ook zit de start motor op een fijne plek:(
Neem aan dat ie onder de motorkap zit :mrgreen:
maar normaal kun je daar toch wel goed bij?

Re: Schuurvonst 2x MK1 (1.5&GTI) Vraagjes..

Geplaatst: 02 aug 2016 13:45
door RicoVr6
Ik lees het al. .. breng ze maar naar mij.

Re: Schuurvonst 2x MK1 (1.5&GTI) Vraagjes..

Geplaatst: 09 aug 2016 11:23
door goud
fotos zeggen meer als woorden
Ps cabriolet is nooit in gti uitvoering geleverd

Re: Schuurvonst 2x MK1 (1.5&GTI) Vraagjes..

Geplaatst: 09 aug 2016 11:37
door JochemV
polopower schreef:
peter1981 schreef: zit ook nog met het probleem dat de startmotor niet draait....

ook zit de start motor op een fijne plek:(
Neem aan dat ie onder de motorkap zit :mrgreen:
maar normaal kun je daar toch wel goed bij?
Bij een automaat zit hij aan de achterkant ;) dus is iets meer werk.