VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Verslagen over meetings
door peter1981
#2745658
Vandaag niks te doen en aangezien het mooi weer was ben ik maar eens binnendoor naar Zolder gereden.
Bij aankomst 15euro mogen aftikken om vervolgens te horen dat ik niet erop mocht :O
Over de zeik gaan klagen en uiteindelijk ook gaan klagen bij de verantwoordelijke voor het evenement en mocht ik toch erop.
Hoog pauper gehalte en niet echt mijn ding maar ach het was in de buurt en in België is de benzine lekker goedkoop dus dat scheelt ook :roll:
Op facebook stond dat er selectie was maar dat was dus ver te zoeken :ZZZ: boel auto`s waar de gemiddelde auto liefhebber zich voor zou schamen als hij zoiets moest aanbieden op de sloop :SCRATCH:
Dan nog de volledig standaard auto`s maargoed dat was naast de slopers ineens niet eens meer het grootste breekpunt :LOL:

Niet echt veel VW`s maar toch wat kunnen vastleggen
Kleine 300 foto`s gemaakt , echter normaal sorteer ik alles uit maar daar had ik geen zin in dus gewoon alles in een map geflikkerd :LOL:

http://s738.photobucket.com/user/Peter_ ... s%208-5-16" onclick="window.open(this.href);return false;
Vreemd geluid bij wegrijden

2 dagen geleden weer geweest, ze hebben niets gevo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]