VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2845486
Hallo vrienden. Er zijn goed wat jaren verstreken maar ik hoop dat de kenners nog actief zijn. Ik ben in het bezit van een Golf 2 1.3i kat met de NZ motor uit 1991. Ik wil hier misschien een track auto van maken en ben geïnteresseerd in de 1.8 turbo echter niet de 180pk variant maar de 210pk of 225pk versie, na chiptuning 240pk of 260pk. Ik heb denk ik ook een onderstel en alles nodig dus het liefst zoek ik een donor waar ik een groot deel van kan gebruiken. Ik ben niet zo thuis in de golf 2 swaps dus ik wil hier graag wat informatie opdoen, hopelijk kan iemand me verder helpen.

@bobbob
@MK2-VRT
#2845493
JUUL schreef:Kijk even op het youtube kanaal van Jake Rawson. Die legt het een ander uit mbt een 1.8t swap in een mk2. Dan heb je een idee wat je te wachten staat :tu:
Thanks ik zal eens kijken. Ik ben verder wel thuis in het sleutelwerk hoor en heb me al wat ingelezen maar ik ben opzoek naar wat meer gedetailleerde informatie wat ik kan gebruiken. Van welke auto, het mooiste is namelijk als ik een complete auto koop en de motor + een groot deel van het onderstel kan gebruiken. De Audi TT heeft nog wel acceptabele prijzen maar ik weet dus niet hoe het met het onderstel zit want hier lees ik weer dat je een ibiza moet hebben maar een ibiza heeft weer geen 210pk of 225pk motor.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]