VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MK2-VRT
#2714179
Nee die staat onder een andere hoek..

En de kans is groot dat de boutgaten van de fuseekogel niet overeen komen met die in de draagarm.

Als je perse 5x100 wilt blijven houden zou ik de naven gewoon ompersen in je bestaande fusee's

De assen moet je toch op maat maken, dit gaat niet 123 werken wat je nu in gedachte hebt.
door vwturk
#2714200
Klopt helemaal wat mk2-vrt zegt i.v.m de draagarmen enz ik ga er nu eerst voor zorgen dat het blok goed hangt.
Ik moet hoe dan ook de assen op maat maken/laten maken. Dus ben maar ff bezig geweest met motorsteunen pas te maken. Wat een helse klus.

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Mk2VPTDI
#2714348
Heb je ook wat scherpere foto's. Ben toch wel erg benieuwd naar hoe jij je motorsteunen hebt.
Misschien , als m'n VP de geest geeft gaat er ook een PD in :mrgreen:
door vwturk
#2714375
De motorsteunen zijn zowizo niet goed gedaan heb het alleen met een puntlasje vast gezet puur om te proberen.
De dogbone heb ik over nagedacht misschien een idee van om hem van de mk4 te pakken en die op het vr6 subframe fabricieren.
Gebruikersavatar
door mike_mk2
#2714412
vwturk schreef:De motorsteunen zijn zowizo niet goed gedaan heb het alleen met een puntlasje vast gezet puur om te proberen.
De dogbone heb ik over nagedacht misschien een idee van om hem van de mk4 te pakken en die op het vr6 subframe fabricieren.
Je zal die dogbone ook moeten inkorten :tu: anders komt hij er aan de andere kant van je subframe uit

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]