- 11 sep 2015 03:38
#2700696
Hoi allemaal...
Ik heb een vraag over de pompverstuivers van een Golf IV 1.9 TDI uit 2000 met ATD motor.
Hoogstwaarschijnlijk is de pompverstuiver van cilinder 4 stuk volgens de garage .( misfire cil. 4) Ik heb wel al een beetje aan de aansluitkabel 'gerommeld' en het contact wat beter gemaakt tussen kabelschoenen en verstuiver ...maar helaas heeft dit niet mogen baten. Zijn er nog andere mogelijkheden om de verstuiver weer aan de praat te krijgen dat jullie weten of moet er een andere in ? Ik wil op de sloop een andere halen .... maar ik weet niet of er verschillende types zijn of dat ik er gewoon één kan halen daar en dit altijd goed is. Wegens tijdgebrek wil ik eerst de verstuiver halen en hierna pas de oude uitbouwen. Is dit dus gewoon te doen zo of moet ik perse de oude meenemen naar de sloop dat jullie weten?
groet,
Karthur8
Ik heb een vraag over de pompverstuivers van een Golf IV 1.9 TDI uit 2000 met ATD motor.
Hoogstwaarschijnlijk is de pompverstuiver van cilinder 4 stuk volgens de garage .( misfire cil. 4) Ik heb wel al een beetje aan de aansluitkabel 'gerommeld' en het contact wat beter gemaakt tussen kabelschoenen en verstuiver ...maar helaas heeft dit niet mogen baten. Zijn er nog andere mogelijkheden om de verstuiver weer aan de praat te krijgen dat jullie weten of moet er een andere in ? Ik wil op de sloop een andere halen .... maar ik weet niet of er verschillende types zijn of dat ik er gewoon één kan halen daar en dit altijd goed is. Wegens tijdgebrek wil ik eerst de verstuiver halen en hierna pas de oude uitbouwen. Is dit dus gewoon te doen zo of moet ik perse de oude meenemen naar de sloop dat jullie weten?
groet,
Karthur8