VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door johanna
#2699047
hallo leden

mijn vraag is zijn er ook golf 2 types met stuur bekrachtiging??

zo nee dan ga ik om polo 6n1 of 6n2 kijken,die wel stuurbekrachtiging heeft..

mvg johanna
#2699064
o dat nemen jullie niet....
dacht de golf 2 heeft geen stuur bekrachtiging had ,omdat ik het nog nooit bij advententie s gezien heb...dus gl,pasadena en carat<nooit van gehoord>
zat dat ook bij bepaalde types motoren 1.3 i en 1.6?

zoek een golf 2 van de laatste bouw jaren 90/91/92, met 1.3 i motor ,dat waren de beste??met stuur bekrachtiging

hoor het wel alvast bedankt
mbh jihanna
#2699105
gti 16v heeft ook stuurbekrachtiging maar heb je kippenvleugels als armen?

heb het bij mijn mk2 afgebouwd. maar vind het wel meevallen. vind het niet een geldige reden o een bepaalde auto niet te kopen. vroeger reden ze ook zonder en hoorde je ze ook niet klagen

tenzij je beperkt ben dan is het weer een ander verhaal :mrgreen:

1.3i (NZ) of de 1.6 carb (PN) zijn niet bepaalde de beste iedere motor heeft zn plus en nadelen de 1.3 heeft bijv altijd een 4 bak voor snelwegen is die niet echt gebouwd. de 1.6 carb wil nog wel eens mekere met de carb maar ik ben met zo Pasadena 1.6 carb naar oostenrijk gereden ook al piepte de snaar van de stuurbekrachtiging maar dat gekke ding reed makkelijk 1:15 a 1:20 :SCRATCH: had bijna me tdi daardoor verkocht
#2710575
Ik ben zelf ook een keer met een brakke 1.6 in een golf 2 naar oostenrijk geweest ,maar dan merkte je wel dat je net ff wat vermogen mist.
Voor in nederland wad er geen probleem aangezien we geen bergen hebben :lol:
Ik heb in me garage nog het onderstel en pomp enzo liggen van mijn GL golf , het is werkend van de auto afgekomen maar heeft wel even een opknap beurt nodig :lol:
Ik ben ook van de stuurbekrachtiging afgestapt , je hebt enkel profijt ervan met inparkeren vind ik.
Gebruikersavatar
door Lofa
#2831270
Heb zelf een Carat gehad met stuurbekrachtiging. Maar in die tijd was het ook een (dure) optie op de hogere modellen
Bijlagen:
Golf Carat (2).jpg
Golf Carat (2).jpg (1.39 MiB) 1604 keer bekeken
#2837202
Mijn GTI 16v uit 1989 heeft ook geen stuurbekrachtiging. Geen idee of ze het eruit hebben gehaald of niet in het verleden maar mis het totaal niet.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]