VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door jongsma63
Hallo allemaal........

Vorige week is onze 3e dochter geboren, en net voordat wij merkten/hoorden dat wij zwanger waren de oude auto verwisseld voor een jonger modelletje.......
Dus vanaf het begin van dit jaar lekker kunnen rondsturen in de fijne Golf IV.
Nu snappen jullie dat er geen 3 kinderen achterin de golf gaan passen in hun stoeltjes (meiden zijn 4 / 1.5 / en nu 8 dagen).....
Omdat wij het ook wel fijn vinden om met het gehele gezin eropuit te trekken moet de Golf dus gaan plaatsmaken voor wat anders.
Mijn oog is gevallen op een Touran of een Passat. Beide een diesel en neig naar een 2.0TDI.
Wanneer ik nu op het internet rondkijk, zie ik héél veel probleemgevallen voorbij komen.
Nu vraag ik mij alleen af of er überhaubt 3 stoeltjes op de achterbank van een Passat gaan passen...

Zijn er hier mensen op het forum die mij kunnen vertellen waar op te letten bij de aankoop van een Passat?!?!

Alvast bedankt!
door ritsd
Beste jonge vader. Ik ben met mijn 4 broers tot 10 jarige leeftijd in een Kever gepropt. Met z'n 7en op tochten van 150km op een dag. Ik wil maar zeggen: een Passat kan wel 5 kinderen vervoeren.
Serieus: er kunnen verantwoord 3 zitjes op de achterbank. Geen probleem. Advies: ik zou het hier wel bij laten. 3 is genoeg. Zelfs de Paus vindt dat we geen canini zijn.
door jongsma63
Hoi Ritsd,

Bedankt voor je reactie maar ik kan je melden dat er inmiddels een aankoop is gedaan.
Het is toch een Touran geworden met een gechipte 1.9TDi in het vooronder.

Evengoed bedankt voor het berichtje!

Groet'n Ronald

Hier staat een CNG UPje, benzinemeter staat ook op[…]

Toplaag panoramadak laat los

Hoe herkenbaar. Exact hier hetzelfde geval. Super […]

Sinds kort een eigenaar van een tweedehands Golf 8[…]

Radio volume knop

Hoi, ik heb ook precies zelfde geval meegemaakt.[…]

Ik heb ook het probleem dat mijn app zegt "Je[…]

Sleutel. Golf 8

Moest of moet geen batterij vervangen. Was gewo[…]

Koolaanslag