VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door Dstuer6
#2694877
thx :)

heb zelf geen ervaringen met 1 van de bovenvermelde items..
Heb wel nog een vraagje.
Je uitlaat is deze specifiek voor een GTI ?
Dan zou je die wel moeten aanpassen.
Want de eindstukken van een GTI staan veel verder uit mekaar dan die van een uitlaat die op een GTI uitlaat lijkt maar specifiek gemaakt is om op een normale bumper te monteren.
Succes met je project :tu:
door Damani8
#2694933
:tu:

Nee, ik laat hem waarschijnlijk op maat maken door PM Performance.
Dit gaat mij zo'n € 600,- kosten.

Ze kunnen een "hap" uit mijn bestaande diffuser maken, maar ze vertelde mij dat je dan 2 ongelijke
openingen krijgt.
Dat is uiteraard lelijk, dus wil ik het in één keer goed doen.

Dus ik denk dat het niet uit maakt welke ik koop, aangezien het geen originele gti uitlaat is.
Neem aan dat je kan kiezen hoe groot de uitlaat zelf is.

Degene die jij hebt is volgens mij ook groter dan die van een gti ?
door Dstuer6
#2695082
Damani8 schreef::tu:

Nee, ik laat hem waarschijnlijk op maat maken door PM Performance.
Dit gaat mij zo'n € 600,- kosten.

Ze kunnen een "hap" uit mijn bestaande diffuser maken, maar ze vertelde mij dat je dan 2 ongelijke
openingen krijgt.
Dat is uiteraard lelijk, dus wil ik het in één keer goed doen.

Dus ik denk dat het niet uit maakt welke ik koop, aangezien het geen originele gti uitlaat is.
Neem aan dat je kan kiezen hoe groot de uitlaat zelf is.

Degene die jij hebt is volgens mij ook groter dan die van een gti ?
Ahzo, top !
als hij op maat gemaakt wordt hoef je je daar inderdaad geen zorgen om te maken.
Mijn eindstukken zijn 105 mm dus idd wel wat groter dan die schattige pijpjes van een originele gti uitlaat :D
Gebruikersavatar
door Zluytr
#2695138
Doe je zelf ene plezier een stuur NM parts eens een email... Ik was de helft kwijt voor een Duplex systeem... En de man levert echt vak werk!

Een andere Difuser maakt echt het verschil hoor... Ik heb dan een MK7 en daar past gewoon de diffuser van de GTI op... Maar ik zal wel kijken of ik een mooie kan vinden die op jouw auto past.

Ik heb hiet voor ook een MK6 gehad... en heb toen ook een Duplex genomen... maar daat heb ik hem een uitsparing in laten zegen... Het verschil zie je alleen als je er met je neus boven op staat hoor... Maar een sportivers variant maakt net het verschil!

Meteen maar een plaatje bij het praatje... Beide zijn gemaakt door NM parts.

MK7 met 101 mm einddempers

Afbeelding

MK6 zonder diffuser
Afbeelding
door danny20danny
#2695320
Zluytr schreef:Doe je zelf ene plezier een stuur NM parts eens een email... Ik was de helft kwijt voor een Duplex systeem... En de man levert echt vak werk!

Een andere Difuser maakt echt het verschil hoor... Ik heb dan een MK7 en daar past gewoon de diffuser van de GTI op... Maar ik zal wel kijken of ik een mooie kan vinden die op jouw auto past.

Ik heb hiet voor ook een MK6 gehad... en heb toen ook een Duplex genomen... maar daat heb ik hem een uitsparing in laten zegen... Het verschil zie je alleen als je er met je neus boven op staat hoor... Maar een sportivers variant maakt net het verschil!

Meteen maar een plaatje bij het praatje... Beide zijn gemaakt door NM parts.

MK7 met 101 mm einddempers

Afbeelding

MK6 zonder diffuser
Afbeelding
Inderdaad mooi gedaan, Ik zag dat je ook xenon in heb laten bouwen, wat was je hiervoor kwijt en waar heb je dat laten doen?
Gebruikersavatar
door Zluytr
#2695388
Heb ik bij Pro Car Tuning laten doen... Ik was 774e kwijt.
door Damani8
#2695457
Zluytr schreef:Doe je zelf ene plezier een stuur NM parts eens een email... Ik was de helft kwijt voor een Duplex systeem... En de man levert echt vak werk!

Een andere Difuser maakt echt het verschil hoor... Ik heb dan een MK7 en daar past gewoon de diffuser van de GTI op... Maar ik zal wel kijken of ik een mooie kan vinden die op jouw auto past.

Ik heb hiet voor ook een MK6 gehad... en heb toen ook een Duplex genomen... maar daat heb ik hem een uitsparing in laten zegen... Het verschil zie je alleen als je er met je neus boven op staat hoor... Maar een sportivers variant maakt net het verschil!

Meteen maar een plaatje bij het praatje... Beide zijn gemaakt door NM parts.

MK7 met 101 mm einddempers

Afbeelding

MK6 zonder diffuser
Afbeelding
Bedankt voor je reactie! :tu:

Beide mooi gedaan, zeker bij de MK7, precies zo wil ik hem bij mijn MK6.

NM parts ken ik inderdaad ( ooit een uitlaat onder een andere auto laten zetten ).
Heb hem ook gemailed en zou € 385,- kwijt zijn.
Echter kan ik bij PM performance het geluid aan laten passen zoals ik hem wil hebben + dat ze de diffuser er gelijk voor me opzetten.

Dus dan is de vraag moet ik het voor de prijs doen, of voor de mogelijkheden...
Gebruikersavatar
door Zluytr
#2695633
Lijkt me dat Nik ook niet moeilijk doet om de spoiler te plaatsen... Heeft ie bij mij ook gedaan...

Geluid... Tja dat weet ik niet... Ik weet alleen dat ik heel blij ben met mij geluid... Precies zo als het moet wezen... T hoeft van mij niet zo luid... Gewoon een mooie sportieve roffel...

Maar de keuze kan alleen jij maken!

Even voor de record heb ik geen aandelen daar ofzo... Heb m al aardig aangeprjsd op dit forum... Maar ben daar al 4x met een glimlach op m'n gezicht weg gereden ;)

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]