VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door VWGolf666
#2704918
Liever verzekeringsfraude dan helemaal niets ontvangen van je fijne verzekering.

@TS: Je kan kan toch gewoon de gegevens van een willekeurig bedrijf bedrijf gebruiken.
Factuurtje in Excel maken logo knippen/plakken pinbon maken er aan nietten inscannen en versturen naar je verzekering. Maar goed misschien niet helemaal zo als het hoort maar ja aan de andere kant wil jou verzekering ook niet meewerken terwijl je wel gewoon altijd netjes je premie betaald. Zo zou ik het doen, ik wil anders wel eentje maken voor je tegen een kleine vergoeding?
Gebruikersavatar
door feki122
#2705024
Denk persoonlijk niet dat het de bedoeling is om verzekeringsfraude te promoten, met een beetje pech komt de verzekering erachter en sta je te boeken als een fraudeur.
Kan je of de hoofdprijs betalen voor je premie waardoor uiteindelijk zelf een RNS kopen goedkoper is, of met wat pech trapt de verzekering je eruit en dan heb je de vraag of je dan nog steeds aan een verzekering kan komen.

Denk dat het daardoor ook helemaal niet de bedoeling is om je fraudeur diensten aan te bieden en al helemaal tegen een vergoeding. :LOL:

Als je niks krijgt van je fijne verzekering, had je of meer moeten betalen(meer meeverzekeren) of goed de kleine lettertjes moeten lezen voordat je een verzekering afsloot.
Of je beter laten inlichten hoe en wat, en meestal is het handig om dit van te voren te doen ipv. achteraf.
Fritsdeblitz schreef:Oke dan ja voor 500 of 600 koop je een mooie Rns nieuw type op Ebay

Oke tis dan ook een gestolen ding maar dan kan jij niks aandoen haha :tu:
Indirect dus wel, vraag en aanbod, als iedere dief beloond wordt met 500 euro voor een gejatte RNS waar ie 0 euro voor heeft betaald blijft ie aan het jatten.

Ben benieuwd of je ook met haha reageert als iemand verteld dat ie je gejatte RNS heeft gekocht op eBay. :tu:
door Fritsdeblitz
#2705031
Dat is het werk voor justitie


Maar die zijn te druk met het innen van 1.7 miljard aan boetes en andere onzin

En als je in goed vertrouwen iets koopt tja

Blijft lastige materie gewoon een andere kopen en beveiligen meer is er niet
door VWGolf666
#2705068
ja de verzekering gaat echt controleren of er daadwerkelijk ergens een RNS systeem gekocht is alvorens ze het gaan vergoeden :LOL: . Maar goed ieder moet zelf weten wat hij doet, ik geef enkel de mogelijkheden aan om toch je geld terug te krijgen, je betaald immers gewoon premie. Fraude vind ik pas als je de inbraak in scène zou zetten en zo geld zou proberen los te krijgen bij de verzekeringsmaatschappijen.
Gebruikersavatar
door feki122
#2705139
VWGolf666 schreef:ja de verzekering gaat echt controleren of er daadwerkelijk ergens een RNS systeem gekocht is alvorens ze het gaan vergoeden :LOL: . Maar goed ieder moet zelf weten wat hij doet, ik geef enkel de mogelijkheden aan om toch je geld terug te krijgen, je betaald immers gewoon premie. Fraude vind ik pas als je de inbraak in scène zou zetten en zo geld zou proberen los te krijgen bij de verzekeringsmaatschappijen.
Het kan 100 keer goed gaan, maar dat is geen garantie dat het goed blijft gaan.

Je betaald inderdaad premie, maar enkel waar je voor verzekerd bent.
En laat dat nou in je polis staan, waarbij je hun eisen hebt geaccepteerd, en als je achteraf zegt dat je het niet weet, heb je dus niet je polis gelezen.
Jij claimt ook geen eigen schade als je zelf tegen iets bent gereden met enkel WA verzekering, want je weet dat je er niet voor verzekerd bent.
Zijn verzekering stelt blijkbaar als eis dat ie een bon of andere vorm van bewijs moet hebben, of een taxatie waarbij staat dat er een RNS510 in zat, dan had ie zijn geld gewoon gekregen(mits andere voorwaarden natuurlijk).

Wat jij pas fraude vindt is mooi en leuk, maar zo werkt het niet dus daar hebben we niks aan.

Het is lullig, maar lees eens je polis voorwaarden voordat je het afsluit of verzeker achteraf voor accessoires, het verhaal van 2.0GTI16V had makkelijk voorkomen kunnen worden, en wss voor 2 of 3 euro per maand extra aan premie.
Fritsdeblitz schreef:Dat is het werk voor justitie


Maar die zijn te druk met het innen van 1.7 miljard aan boetes en andere onzin

En als je in goed vertrouwen iets koopt tja

Blijft lastige materie gewoon een andere kopen en beveiligen meer is er niet
Dus als je vooraf al weet dat een RNS510 gejat is, wat je zelf zo schrijft, koop je iets dus niet in goed vertrouwen maar ben je bewust aan het helen.

En een andere kopen en beveiligen is leuk en aardig, maar zolang je een andere koopt hou je dus de vraag open waardoor dieven het aanbod gaan aanvullen, soort van recycling van gejatte goederen.
door Fritsdeblitz
#2705142
Zal het morgen even aan de pastoor vragen


Maar of een Rns nou gestolen of eerlijk is de prijs blijft ongeveer gelijk

En ze zeggen het er niet bij deze heb ik gestolen je moet wat toch
Gebruikersavatar
door feki122
#2705144
Fritsdeblitz schreef:Zal het morgen even aan de pastoor vragen


Maar of een Rns nou gestolen of eerlijk is de prijs blijft ongeveer gelijk

En ze zeggen het er niet bij deze heb ik gestolen je moet wat toch
Snap jij zelf wel wat je schrijft?

Wat boeit het of de prijs gelijk blijft van een gejatte RNS of niet, juist, dat is irrelevant.
Een omgekatte GTI kost net zo veel als een legale GTI, maar dat is toch ook geen reden om niet te kijken of ie gejat is?

Overigens, je schrijft zelf dat je geen GTI had gekocht zonder garage, en ik heb al een hoop posts van je gelezen met vragen over navilock en dat jij je RNS wilt beschermen en weet ik wat meer.
Maar zodra jij er blijkbaar een nodig hebt, draai jij je hand er niet voor om om een gejatte RNS te kopen.
Dieven mogen de jouwe niet meenemen maar iemand anders zijn RNS mag blijkbaar wel weer in jouw GTI.

Als mijn veroordeling klopt over wat je hier allemaal schrijft, ben je gewoon naar mijn mening een hypocriet en egoïstisch iemand waarbij 'de een zijn dood, is de ander zijn brood' goed op toepast.

Vraag de pastoor ook even om een vergiffenis, alvast voor in de toekomst als je een RNS510 nodig hebt.
door Fritsdeblitz
#2705174
Snap prima wat ik schrijf

En heb mijn Gti bewust bij een Dealer gekocht Garantie en de zekerheid dat het geen afgetrapt hok is en zeker niet gestolen

Had er een heel verhaal neergezet maar weer verwijderd boeit verder niet

Wat ik er nog op wil zeggen is dat ik mijn Rns met de wetenschap gekocht heb dat hij eerlijk is

En gun niemand dat zijn Rns gestolen wordt maar helaas is deze wereld rot en wordt alles van waarde gestolen tis niet anders
Laatst gewijzigd door Fritsdeblitz op 04 okt 2015 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door feki122
#2705671
VWGolf666 schreef:@feki122 wat een moraalridder ben jij zeg.
Omdat ik tegen fraude ben op welke manier dan ook, ben ik een moraalridder?

Je kan mij wel een moraalridder noemen, maar ik weet waarvoor ik verzekerd ben en zoals zo vaak komen mensen pas in actie nadat er stront aan de knikker zit.

Het adviseren van fraude is gewoon dom, en waarom, omdat als hij opnieuw in de problemen zit door je handig advies dat ie er alleen voor staat met nog meer problemen.

Je kan overigens de verzekering de schuld geven dat ze niks uitkeren, maar uiteindelijk zet je zelf een krabbeltje onder het contract en ga je ermee akkoord en ben je zelf verantwoordelijk.

Mijn advies voor 2.0GTI16V is de bittere pil nemen en in het vervolg beter opletten bij het afsluiten van een verzekering/extra clausules.
door VWGolf666
#2705774
@feki: Oké je hebt je punt nu wel gemaakt, je reageert overigens als een leider die zijn onderdanen iets oplegt :SCRATCH: :LOL:
Gelukkig mag iedereen zelf weten wat hij/zei doet :tu:
Mocht TS zijn RNS vergoed willen krijgen en inderdaad een heel klein risico willen nemen PM me maar.

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]