VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2679889
womi of spidan
#2680570
gister de hoes vervangen. oude hoes zag er versleten uit. ik heb nu een ander merk dan spidan. dit is een hoes met een stalen flens. deze hoes zit er mooier om dan de oude.hoop dat het nu langer meegaat.
#2696962
en helaas is ook deze hoes kapot gegaan. weet nu niet echt wat ik er nu aan kan veranderen zodat het goed blijft. ik heb van 2 mensen gehoord die dit zelfde probleem ook hebben. alleen rijden er veel meer mensen met verlaagde golfjes dus zal er toch en oplossing moeten wezen.
#2697032
Dat de hoes elke keer kapot gaat komt door het verlagen. Je aandrijfas staat onhoog vanaf de bak door verlagen. Vind de hoes nie fijn

Ik heb zelf altijd oem hoes er op om 4 maanden kapot.

Ga aankomend weekend hoes monteren van Audi q7.
Van de achterwiel aandrijving de binnenste.
Heb me laten vertellen dat dat de oplossing is.

Is voor mij ook nog ff afwachten.
#2697091
Bobo91 schreef:Dat de hoes elke keer kapot gaat komt door het verlagen. Je aandrijfas staat onhoog vanaf de bak door verlagen. Vind de hoes nie fijn

Ik heb zelf altijd oem hoes er op om 4 maanden kapot.

Ga aankomend weekend hoes monteren van Audi q7.
Van de achterwiel aandrijving de binnenste.
Heb me laten vertellen dat dat de oplossing is.

Is voor mij ook nog ff afwachten.
zag het al aankomen dat hoes kapot zou gaan. de hoes slijt gewoon kapot. en dat zal door de hoek zijn waar die in staat.

ik was van plan vandaag een hoes te halen. ik zal wel even vragen of ze die q7 hoes ook hebben. het begind me nu wel te vervelen. ben benieuwd of dat gaat werken. ik laat het nog wel weten.
#2697183
vanmiddag een hoes gehaald van het merk skf. deze heeft de ''ribbels'' schuin staan waardoor ze onder een hoek elkaar niet zo snel zullen raken. ben ook nog bij johan van vucht geweest maar die wist helaas ook geen oplossing voor dit geval. ik ga eerst deze hoes proberen en anders de hoes van een q7
#2804122
Weet iemand het nummer toevallig van Audi Q7 aandrijfashoes. Of van welk bouwjaar deze Is?

Stond wel bij dat het om de aandrijfashoes gaat van een Q7 van de achterwielaandrijving aan de binnenzijde.
Maar meer niet.

Bij mij draait ook steeds de linker binnenste aandrijfashoes stuk door het verlagen.
Dus wil graag de Q7 hoes proberen!

Alvast bedankt!
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]