- 18 mei 2015 18:46
#2669627
Beste lotgenoten,
Ik heb van mijn 2.0 ltr cabrio (Bj 94) de cilinderkop gereviseerd en vervolgens weer gemonteerd. Echter na montage loopt de motor niet meer zoals voorheen. Ik verdenk de vacuumslangen. Hij wil nl. niet echt lekker op toeren komen. Het lijkt net of hij wel veel vacuum heeft, maar vervolgens niet de brandstof inspuit. Mijn vraag is daarom of er iemand is die van de 2E motor een schema heeft hoe de vacuumslangetjes aangesloten dienen te worden.
Ik zou hier erg gelukkig mee zijn.
Ik hoor het graag!
Ik heb van mijn 2.0 ltr cabrio (Bj 94) de cilinderkop gereviseerd en vervolgens weer gemonteerd. Echter na montage loopt de motor niet meer zoals voorheen. Ik verdenk de vacuumslangen. Hij wil nl. niet echt lekker op toeren komen. Het lijkt net of hij wel veel vacuum heeft, maar vervolgens niet de brandstof inspuit. Mijn vraag is daarom of er iemand is die van de 2E motor een schema heeft hoe de vacuumslangetjes aangesloten dienen te worden.
Ik zou hier erg gelukkig mee zijn.
Ik hoor het graag!
VW---GOLF---CABRIOLET---2.0 ltr---115PK---166 Nm.