VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door Bartuss
#2654268
Hoi,

De isolatiemat (of hoe je het wilt noemen) van mijn Golf VI vind ik maar een gek ding. De constructie van bevestiging is echt waardeloos. De 'nokken' druk je dus in de gaten van de kap.

Heeft er iemand van jullie een oplossing? De opmerking 'haal hem er dan af' hoef ik niet, ik wil hem origineel houden, maar op deze manier ziet het er echt niet uit.
Weet iemand eventueel wat een nieuw exemplaar bij de dealert kost?

Ik hoor het graag ;)
#2654675
En een simpel tie-wrapje op de hoeken? Wellicht niet het antwoord wat je wil horen, maar tis wel een goede oplossing!
#2654975
Bedankt voor je reactie(s). Hoe zit dit bij jou, of heb je hier nog niet naar gekeken?
Zal hem eens en berichtje doen ;)!
#2655027
Het viel mij ook meteen op dat die bekleding nogal gammel is.. in het midden zit ie prima vast maar op de hoeken is het nou niet echt een superstevig systeem..

Ik geef er niks om..
door Fritsdeblitz
#2655036
freakin77 schreef:of je doet een bod bij deze knaap: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr :tu:
Koop je toch ook ellende van een ander


Heb er zelf een nieuwe inzitten die is naar een jaar ook alweer gaan lubberen


Gewoon dubbelzijdige tape gebruiken en hopen dat het blijft hangen


Of hem eraf halen en de boel inspuiten met lijmspray en dan goed vastplakken ook nog een optie
#2655565
Dan zal het inderdaad eerder een ontwerp/constructiefaal vanuit de tekentafel bij VW zijn als het bekend is. Dubbelzijdige tape it will be, ook al ben ik daar niet erg van gecharmeerd..
Hoe duur was zo'n nieuw exemplaar Frits?
door Fritsdeblitz
#2655581
De mijne is vernieuwd toen ik nog garantie had op mijn Gti Probeer Ebay of de dealer eens Ben benieuwd hoe je het gaat oplossen Mvg Frits
door bzb
#2658715
ik heb hier de BZB mod op toegepast. ik heb stukjes sterk grijs shuim gknipt als zijnde verlengers van de nokjes aan de dempingsmat, deze met kleine zwarte parkertjes vastgeschroefd aan de mat, bugatti zou het niet beter kunnen :mrgreen:
Gebruikersavatar
door GolfVI
#2847761
Oud topic maar nu bij de Golf VI de jaartjes gaan tellen zullen er vast meer zijn waarbij de isolatie motorkap doorhangt / lipjes uit de sleuven komen. Zit te denken aan danwel iets van een strip te spannen of anders een stuk nieuwe bekleding te zoeken. Als iemand tips heeft zijn die welkom.
Gebruikersavatar
door GolfVI
#2847790
Strip spannen had de bekleding vast wel op zijn plek gehouden maar na de binnenkant te hebben bekeken toch maar nieuwe gemonteerd daar de bestaande ooit onderdak aan waarschijnlijk een muizenfamilie heeft geboden.
Bijlagen:
MotorkapIsolatieNieuwGemonteerd.PNG
MotorkapIsolatieNieuwGemonteerd.PNG (791.64 KiB) 274 keer bekeken
MotorkapIsolatieNieuw.PNG
MotorkapIsolatieNieuw.PNG (1.2 MiB) 274 keer bekeken
MotorkapIsolatie.PNG
MotorkapIsolatie.PNG (1.14 MiB) 274 keer bekeken

Door Volkswagen betaald.

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]