VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Scirocco, Corrado, EOS & Beetle
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ramonkelderman
#2637596
Via tinypic.com bijvoorbeeld, foto uploaden en dan de link voor forum kopieren en plaatsen. :tu:
Gebruikersavatar
door michiel6n
#2660931
Afbeelding

Zo heeft deze te koop gestaat in nunspeet.
Een maat van me heeft hem toen gekocht, en daarna heb ik hem weer overgenomen.
Ik heb hem toen verkocht met motorschade idd..( netjes erbij vermeld)
Graag zou ik in contact komen met de huidge eigenaar..

Nog ff een foto om het af te leren..

Afbeelding
door Sciroccovr6
#2660960
:LOL: zeker oude liefde roest niet! Update ik heb momenteel weer een nieuwe motor geplaatst en technisch zo goed als klaar. Motor kabelboom geordend, nieuw voorraam, nieuwe vulhals was verrot, ik moet alleen nog een nieuw wiellagertje links voor erop zetten en maar dan is hij ook weer helemaal klaar! Ik denk dat ik de APK er met een week of wat erop heb. :tu: ik zal straks ff een foto plaatsen van het motorcompartiment waar nu een 2.0 16v in ligt 185 pk's plus
Gebruikersavatar
door ChrisGojira
#2660969
Even op facebook zetten, dan rechter muisknop link opvragen, en hier neerzetten.
Even op de IMG knop duwen in je reactie, en daar de link van de foto tussen plakken ;) :tu:
Gebruikersavatar
door michiel6n
#2660987
Super leuk om te zien dit. :tu:
en goed bezig. dat zal strak wel flink vooruit komen met die motor..
Ben blij dat die niet op de cross terecht gekomen is. :D

K heb je en PB gestuurd.
door Sciroccovr6
#2660994
Ja idd want ik heb eerder ook g60 gereden maar hier ben je toch net ff iets sneller mee onder in vooral dit is eigenlijks nu een race motor korte slag van de 9a motor met een bewerkte KR kop en dan met van Kronenburg nokkenassen en dat wil wel! Dan heb ik nog niet eens Webers erop :SCRATCH: ja de laatste tijd word er ook veel gekocht door Belgen die hier in Nederland de Scirocco's weg halen en ja de cross is over nu momenteel maar wel veel voor onderdelen de 16v voor golf 1

Er staan er nog zo'n 700 Scirocco's geregistreerd bij de Rdw je mag blij zijn als er 500 rijden

Je hebt in Nederland 7000 plaatsen en 700 Scirocco's dus dat betekend dat er 1 scirocco op 10 plaatsen rijd of geschorst staat en dat vind ik echt verrekte weinig :(

Dus hou de Scirocco in ere, welke Scirocco rijder dit nu ook leest :tu:

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]