VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Scirocco, Corrado, EOS & Beetle
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door RemonVis
#2635258
Hallo ,wie kan mij helpen? Ik ben op zoek naar grijze sciroroco kenteken JF-SB-41. Deze auto heb ik vroeger gehad en ben benieuwd of die nog bestaat.

Gr Remon
Gebruikersavatar
door feki122
#2635334
Hij bestaat nog, APK is een maand geleden verlopen en is 22 dagen geleden voor het laatst overschreven.
Gebruikersavatar
door Blueshark
#2635410
Hoi Ramon,

Je hebt het dus gevonden .

Ik wist niet dat de motor overleden was, had je niks over gezegd volgens mij ?.
Joost
door Sciroccovr6
#2635439
Hoi Joost,

Ja idd, zo gekocht met motorschade, ik wist ervan, maar de oliedruk is niet goed valt weg als hij warm word gevolg motorschade etc...deze moest gered worden

Ik heb al een ander blok gekocht, word van het voorjaar vervangen.

Gr Ramon
door Sciroccovr6
#2637504
Hoi Remon, van welk jaar tot jaar was jij eigenaar van deze Scirocco 16v? je met je oude liefde herenigen kan altijd haha, je kan altijd komen kijken! Wie weet komen we eruit...
door Sciroccovr6
#2637519
Oh ja dat kan kloppen want hij stond daarna geloof ik in Nuspeet te koop ooit in 2005 en dat weet ik weer wel!
Ja ik stuur je pb bericht, voor het te komen kijken. Privé en adres gegevens liever niet via het web, je weet nooit wie hem komt stelen, al zoveel gebeurt...
Gebruikersavatar
door DominicsGolf
#2637551
RemonVis schreef:Ok dat is mooi ,ben ik net te laat met zoeken dus haha.Ik ben weer opzoek naar een Scirocco.Leuk dat ie nog leeft


half leeft jaa...ehm laten we het maar ziektewet noemen :lol:
door Sciroccovr6
#2637557
Haha ik moest wel ff lachen, dit was mij ook ooit overkomen met een verkoop van een Scirocco Mk2 full option, ik denk er nog met wee moet aan terug aan die auto, soms vraag je je wel eens af waarom ben ik toen zo stom geweest om hem te verkopen... :LOL: maar dit zijn echte Scirocco liefhebbers ze bestaan nog steeds en het gaat nooit meer uit je bloed...

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]