- 16 jan 2015 12:59
#2626260
Een update!
Er is een setje nette, originele Audi wieldoppen onderweg. Weg met de merkloze, verkleurde schijfjes. Wellicht komt er nog een keer een mooi setje velgen als ik ergens originele tegenkom.
Bal gewricht bij de pook is vervangen.. gaf helaas niet het gewenste resultaat dus nog maar even de versnellingspook goed uitlijnen. Wijze lessen geleerd met deze auto: lees eerst het werkplaatshandboek een keer goed voordat je aan van alles gaat beginnen. Scheelt een hoop tijd en frustratie. EDIT: Fixed
Dan als laatste is er nog weer een klein probleempje bijgekomen. De auto slaat niet af bij het contact uit zetten maar blijft door lopen (schokkerig). Naar ik weet heeft dit te maken met de brandstoftoevoer afsluiting in de carburateur dus dit moet ik nog even nakijken.
Tips en tricks altijd welkom!
EDIT: Eindelijk een stukje met een goede koppeling en boterzacht schakelende bak kunnen rijden. Best een vlotte auto zo!
Er is een setje nette, originele Audi wieldoppen onderweg. Weg met de merkloze, verkleurde schijfjes. Wellicht komt er nog een keer een mooi setje velgen als ik ergens originele tegenkom.
Bal gewricht bij de pook is vervangen.. gaf helaas niet het gewenste resultaat dus nog maar even de versnellingspook goed uitlijnen. Wijze lessen geleerd met deze auto: lees eerst het werkplaatshandboek een keer goed voordat je aan van alles gaat beginnen. Scheelt een hoop tijd en frustratie. EDIT: Fixed
Dan als laatste is er nog weer een klein probleempje bijgekomen. De auto slaat niet af bij het contact uit zetten maar blijft door lopen (schokkerig). Naar ik weet heeft dit te maken met de brandstoftoevoer afsluiting in de carburateur dus dit moet ik nog even nakijken.
Tips en tricks altijd welkom!
EDIT: Eindelijk een stukje met een goede koppeling en boterzacht schakelende bak kunnen rijden. Best een vlotte auto zo!