VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Audi aan andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2626260
Een update!

Er is een setje nette, originele Audi wieldoppen onderweg. Weg met de merkloze, verkleurde schijfjes. Wellicht komt er nog een keer een mooi setje velgen als ik ergens originele tegenkom.

Bal gewricht bij de pook is vervangen.. gaf helaas niet het gewenste resultaat dus nog maar even de versnellingspook goed uitlijnen. Wijze lessen geleerd met deze auto: lees eerst het werkplaatshandboek een keer goed voordat je aan van alles gaat beginnen. Scheelt een hoop tijd en frustratie. EDIT: Fixed :D

Dan als laatste is er nog weer een klein probleempje bijgekomen. De auto slaat niet af bij het contact uit zetten maar blijft door lopen (schokkerig). Naar ik weet heeft dit te maken met de brandstoftoevoer afsluiting in de carburateur dus dit moet ik nog even nakijken.

Tips en tricks altijd welkom!

EDIT: Eindelijk een stukje met een goede koppeling en boterzacht schakelende bak kunnen rijden. Best een vlotte auto zo!
#2626542
OPGELOST Bleek valse lucht te zijn.

*Heeft iemand een oplossing voor het laatste probleem?

De auto blijft erg hoog stationair draaien, ook als deze warm is. Toen ik de auto heb gekocht liep deze wanneer koud eerst wat hoger stationair en wanneer wat warmer steeds rustiger.

Nu blijft de Audi hoog stationair draaien.

Als ik 'm uit wil zetten dan lijkt ie uit te gaan maar begint daarna te schokken, dieselen lijkt het haast wel.

De enige manier om 'm dan uit te krijgen is in een versnelling en de koppeling op laten komen ( met de rem erop).*
#2641697
Het is even geleden dat ik wat heb laten weten maar ik ben er weer.

Audi is helaas afgekeurd op de remleiding links achter (roest) en de stuurkogelhoes rechtsvoor (miniscuul gaatje). Altijd die kleine dingetjes.. Maar even verhelpen dus en dan voor de herkeuring.

Spatlappen is geen slecht plan Hawkeye!

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]