VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Audi aan andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door lscholten
#2611104
GijsK schreef:duidelijk verhaal, bedankt :)

er staat hier en daar wel wat te koop, deze hebben dan 4 losse remblokjes? :SCRATCH:
klopt, het zijn 2 pots remschijven, en hebben 4 remblokjes per kant :tu: Bij de pre-facelift types zitten de blokjes vast geschroefd, en bij een facelift klauw zitten ze geklemd met een klem eroverheen

Meller schreef:Nette wagen, mooie kleur ook.. Lekker bezig met updates, leuk dat je met de remmerij begint.. :tu:
Thanks :tu:
Gebruikersavatar
door Spablauw
#2612604
Nette a4 man! Las net dat je je dakrails zwart wilt gaan dippen!
Misschien belang bij een ruil met zwarte? Heb zelf wel een b7 ma die zijn volgens mij toch gelijk aan die van een b6 of niet!?
Gebruikersavatar
door RudyVW
#2612625
lscholten schreef:
RudyVW schreef:Ja, werd toch tijd voor een leuke familie wagen. Golf is er nog, maar word even netjes gemaakt en verkocht.
Zie het nu net in je onderschrift! 3.0 quattro :tu: fantastische motor! Heeft de audi nog een leuk pakket met opties?

Mocht ik er binnenkort weer staan, zal ik hem eens even bekijken.
Tis geen originele s-line, maar wel s-line onderstel ( veerschotels moest ik eigenlijk ook maar eens doen :tu: ) vol leder sportstoelen, rns-d en sonnyboys. Voor de rest clima xenon zetelverwarming etc.
Gebruikersavatar
door lscholten
#2612892
Spablauw schreef:Nette a4 man! Las net dat je je dakrails zwart wilt gaan dippen!
Misschien belang bij een ruil met zwarte? Heb zelf wel een b7 ma die zijn volgens mij toch gelijk aan die van een b6 of niet!?
Dankje! Ja klopt, b6 is gelijk aan b7! maar ga bewust dippen en wrappen zodat ik altijd nog weer terug kan. Plus dat dan niet de hele hemel los hoeft. :tu:

Maar bijna 95% is geleverd met alu rails, dus op elke sloop zijn ze wel zo'n beetje te vinden denk ik?
Heb je een topic van je B7? ben wel nieuwsgierig :tu:
Gebruikersavatar
door lscholten
#2612898
RudyVW schreef:
lscholten schreef:
RudyVW schreef:Ja, werd toch tijd voor een leuke familie wagen. Golf is er nog, maar word even netjes gemaakt en verkocht.
Zie het nu net in je onderschrift! 3.0 quattro :tu: fantastische motor! Heeft de audi nog een leuk pakket met opties?

Mocht ik er binnenkort weer staan, zal ik hem eens even bekijken.
Tis geen originele s-line, maar wel s-line onderstel ( veerschotels moest ik eigenlijk ook maar eens doen :tu: ) vol leder sportstoelen, rns-d en sonnyboys. Voor de rest clima xenon zetelverwarming etc.
Nice! weet je zeker dat je s-line hebt en geen quattro sport onderstel? Daar zit ook nog weer een cm verschil in. 2cm ipv 3cm van het s-line onderstel. zie je sticker in je kofferbak; staat er de code 1BE, dan heb je dit quattro sport onderstel. Veerschotel is zeker een aanrader! Zou persoonlijk wel de supersport nemen en niet de b5 :tu:
Gebruikersavatar
door Spablauw
#2613249
lscholten schreef:
Spablauw schreef:Nette a4 man! Las net dat je je dakrails zwart wilt gaan dippen!
Misschien belang bij een ruil met zwarte? Heb zelf wel een b7 ma die zijn volgens mij toch gelijk aan die van een b6 of niet!?
Dankje! Ja klopt, b6 is gelijk aan b7! maar ga bewust dippen en wrappen zodat ik altijd nog weer terug kan. Plus dat dan niet de hele hemel los hoeft. :tu:

Maar bijna 95% is geleverd met alu rails, dus op elke sloop zijn ze wel zo'n beetje te vinden denk ik?
Heb je een topic van je B7? ben wel nieuwsgierig :tu:
Daar was ik mij ook niet direct van bewust dat de gehele hemel los moest! Nog ma ff 3x overna denken. Ma vind het toch vreemd dat ik ze niet heb. De mijne is een 3.0 tdi en gewoon echt compleet met bijna alle optie en dan niet de alu rails :(
Ook heb ik nog geen topic, heb hem net een week ;)
Gebruikersavatar
door lscholten
#2616292
Spablauw schreef:
Daar was ik mij ook niet direct van bewust dat de gehele hemel los moest! Nog ma ff 3x overna denken. Ma vind het toch vreemd dat ik ze niet heb. De mijne is een 3.0 tdi en gewoon echt compleet met bijna alle optie en dan niet de alu rails :(
Ook heb ik nog geen topic, heb hem net een week ;)
Ja, A, B en C stijlen en dan kun je er er waarschijnlijk net bij. Maar het makkelijkste is om de hemel te demonteren. Althans zo staat het op fora..

Heb wel eens gelezen dat dakrails eerst een optie waren en daarna standaard waren en je kon kiezen tussen de alu en mat zwarte variant. Ik ben eigenlijk nog opzoek naar de dakgoten zonder dakrails. Maar die zijn heel erg schaars en nieuw bijna 250 euro :SCRATCH: :shock:
Gebruikersavatar
door lscholten
#2630987
Zo, daar was is weer. De audi is alweer een jaar in mijn bezit. En dat is best wel uniek :LOL:

Weinig gedaan verder. Enkel de kleine puntjes op de i gezet. Zo was mijn haakje van het klepje voor de gevarendriehoek afgebroken. Deze weer netjes aan elkaar gelijmd.
En de stekkers uit mijn BNS 4.0 getrokken zodat mijn kleuren FIS werkt in combinatie met de RNS-E.
Microfoon van de carkit weer netjes met dubbelzijdig tape vastgemaakt. Nu hangt ie mij niet meer half los mij te irriteren. Etc etc.

Achja, het zijn de kleine dingen die het vaak helemaal af maken he :mrgreen: :tu:

Echt ideaal zo met de pijlen tussen de tellers:
Afbeelding
Afbeelding
#2648531
En de 18 inch zomervelgen zitten er onder! De S6 velgen van vorig jaar zijn verkocht omdat ik een setje orginele audi s-line velgen had gevonden :D

Afbeelding

En de remmetjes passen er ook goed in :tu:
Afbeelding


En dan is het binnenkort tijd voor wat drastische updates... Er komt een S-line onderlip voor op de voor en achterbumper, dubbele uitlaat met 90mm ronde sierstukken, S-line dakspoiler en S4 deurlijsten :D

Afbeelding
#2648911
Spablauw schreef:Netjes man!
Bestaat het s-line pakket bij een b6 alleen uit andere lippen? Dacht altijd dat de voorbumper compleet anders was.
Nee, alleen de lip. Sterker nog, af fabriek is er geen s-line exterieur geleverd geweest op de B6. Alleen Quattro Gmbh heeft enkele mensen met teveel geld voorzien van deze onderstukken en toebehoor :tu:

P.s. al een topic aangemaakt voor je B7? :tu:
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]