VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2731933
JurgenGTE schreef:
kgrootnl schreef:@jurgen niet helemaal waar. Alleen de Discover pro MIB2 heeft app-connect standaard. De discover media niet
Maar de GTE word toch alleen maar geleverd met de Pro?
Standaard op de GTE is Composition Media/Discover Media, de Pro zit in het Executive Plus pakket.
#2732074
snarf521 schreef:Ik heb bijgaande foto gemaakt van de Discover Media Pro in een GTE die bijna hetzelfde kenteken heeft.

Kan iemand dan zien of dit 2015 of 2016 model is of te wel MIB 1 of MIB 2 ?

Krijg bestand ook al is dit klein niet bijgevoegd vandaar middels een wetransfer link.
Wellicht kan iemand anders het posten?

https://www.wetransfer.com/downloads/e5 ... 551/2804e6
Dat is dezelfde versie als ik heb. Een MIB2 na week45. Dus met CarPlay en Google Earth.
#2732077
Lvrhijn schreef:
kgrootnl schreef:Wat wil je eraan gaan doen dan?
Het is standaard vanaf week 45. Daarvoor kan je het niet naderhand inbouwen. Je kan een hele brief naar PON sturen, maar ook die kunnen dit niet veranderen
Zeggen ze nu ja, toen ik de auto bestelde was het gewoon standaard.
Stond ook gewoon op de VW site, ook kreeg ik een folder mee hoe ik het kon activeren.
Ik, net zoals veel mensen gingen er ook gewoon vanuit dat het na een update gewoon werkt.
Blijkbaar zijn de dealers gewoon niet duidelijk geweest, anders waren er niet zoveel misverstanden.
En dat is niet alleen in Nederland.
Dus ik denk dat je er wel degelijk iets mee kan doen.
Probleem is dat de dealers geen complete informatie krijgen. Helaas.

Misschien moet ik ook maar eens gaan klagen. Toen ik bestelde zou er een MIB1 inzitten zonder CarPlay en Google Earth. Zit het er ineens in, na 23 weken wachten... Schandalig! ;)
#2732308
Heeft iemand al Android Auto werkend gekregen ?
Kan NL versie niet in Playstore vinden.
Wel een alternatief maar weet alleen niet hoe je die geinstalleerd krijgt.
Hier de officiele :
https://play.google.com/store/apps/deta ... n.gearhead

Hier de alternatieve :
http://www.apkmirror.com/apk/google-inc/android-auto/

Neem aan dat je eerst Android Auto moeten hebben alvorens andere apps zullen gaan werken...
#2732468
Met die apk mirror heb ik t aan de gang gekregen! Het werkt in het Nederlands, maar de ondersteuning is nog niet 100% waarschijnlijk omdat het nog geen officiële versie is voor NL. Zo worden nieuwe Whatsapp berichten netjes voorgelezen maar berichten inspreken lukt niet, deze worden niet herkend. Spotify/Google Play werken wel erg fijn. Ik blijf het zelf wel een nadeel vinden dat je je telefoon altijd met een kabel moet verbinden.
#2733094
Heb het ook al op het autoweek forum gevraagd, maar ook nog even hier proberen.

Ik hoor bij het schakelen van 1 naar 2 een klein tikje. Je voelt niks alleen je hoort een klein tikje en dan met name als je wat harder optrekt. Bij de overige gangwisselingen hoor ik dit niet. Het is alleen als de bak koud en in de e-modus. Komt dit jullie bekend voor?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik er achter wil komen of dit exemplarisch is. Er zit bij ons namelijk al een nieuwe versnellingsbak in (vanwege een ander probleem) maar die geeft dus ook dat tikje....
#2733113
Bugatti schreef:Heb het ook al op het autoweek forum gevraagd, maar ook nog even hier proberen.

Ik hoor bij het schakelen van 1 naar 2 een klein tikje. Je voelt niks alleen je hoort een klein tikje en dan met name als je wat harder optrekt. Bij de overige gangwisselingen hoor ik dit niet. Het is alleen als de bak koud en in de e-modus. Komt dit jullie bekend voor?

De reden dat ik dit vraag is omdat ik er achter wil komen of dit exemplarisch is. Er zit bij ons namelijk al een nieuwe versnellingsbak in (vanwege een ander probleem) maar die geeft dus ook dat tikje....
Mijn bak is ook niet heel erg soepel als ik mn auto koud en in e-modus rijd.. logisch ook. dikke transmissie vloeistof enzo.
een tikje.. zon tikje die je eigenlijk niet hoort maar als je met het linker raam open rijd en je rechter spiegel ingeklapt wel hoort?
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 41

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]