VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2575092
Goedendag mensen.

als eerst zal ik mijn eigen even voorstellen

ik ben danny 21 jaar. en kom uit helmond
ik heb zelf een golf 5 tdi



ik heb sinds kort devil eyes koplampen gekocht
alleen mis denk ik de adapter ervan.

na lang zoeken en zelfs de fabrikant te mailen. ben ik ermee gestop om te proberen
alleen laatst zag ik ze weer liggen, en heb ik besloten het nog een kans te geven.

ik heb ook diegene gecontacteerd waar ik de lampen van heb gekocht. maar hij reageert niet meer helaas. en ik hoop dat jullie misschien mij kunnen helpen, of wat meer weten. wat ik nog kan doen.

hierbij een foto van de lamp zelf. en een foto van de aansluiting die ik heb. ( een witte en zwarte draad met een female kop erop)



m.v.g dannij dielemans. en mijn exscuses als het een dubbele post is.
#2575129
Foto's kan je het beste even uploaden naar die upload sites zoals mijnalbum, photobucket en da soort diensten. Dan even tussen de img atributen hier zetten en je bent klaar! ;)

Foto's zullen in deze inderdaad meer zeggen dan 1000 woorden, zelf kabelboompje maken is niet zo moeilijk, maar er bestaat een kans dat je dan foutmeldingen krijgt. Wacht met geduld even je foto's af, mogelijk vertellen die ons meer! :tu:
#2577075
Er zijn geen adapter kabels voor. Deze moeten gewoon plug and play zijn anders zijn ze niet voor jouw golf of je moet origineel xenon hebben dan kan het anders zijn.




Afbeelding

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]