VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
door nicko
#2568722
goedendag,

kan iemand mij helpen aan een elektrisch schema van een polo 6r 1.2 tsi uit 2011.
zit nog steeds met problemen aan mij achterklep die niet opengaat en ik ben wat losse draden onder de passagiersstoel tegengekomen. lijkt me niet echt normaal(bij de bestuurdersstoel zitten ze namelijk wel aangesloten)

alvast bedankt,

groeten nick
Gebruikersavatar
door Antera
#2595721
Schema's genoeg maar ik kan niet alle schema's sturen daar is het te groot voor

Een stukje kan ik wel sturen indien gewenst. info @ lowering.nl

Afbeelding
door nicko
#2624756
Goedendag,

Al enige tijd geleden heb ik dit gepost. De draden onder de stoel waren loos.(knutselwerk van de vorige eigenaar) maar mij achterklep die alleen maar met de afstand bediening te openen is, is tot op heden nog steeds niet opgelost. als ik het vw logo omhoog haal gebeurd er niks. ik moet de knop van de achterklep op de sleutel ingedrukt houden en dan ontgrendeld de klep.
Ben vorige week weer bezig geweest met mijn achterklep. alle kabels doorgemeten dmv verkregen schema. vanaf de stuurkast tot aan de schakelaar in achterklep. kabels waren goed.
Schakelaar in het logo is ook goed.

Dus ik ben bang dat er iets niet goed is met mijn stuurkast. die zend denk ik geen signaal naar het slot.

of ik zie iets over het hoofd van kinderslot of een vergrendeling die heel eenvoudig is op te lossen.

HELP!

mvg nicko
door Achterhoeker
#2838369
nicko schreef: 12 jan 2015 22:58 Goedendag,

Al enige tijd geleden heb ik dit gepost. De draden onder de stoel waren loos.(knutselwerk van de vorige eigenaar) maar mij achterklep die alleen maar met de afstand bediening te openen is, is tot op heden nog steeds niet opgelost. als ik het vw logo omhoog haal gebeurd er niks. ik moet de knop van de achterklep op de sleutel ingedrukt houden en dan ontgrendeld de klep.
Ben vorige week weer bezig geweest met mijn achterklep. alle kabels doorgemeten dmv verkregen schema. vanaf de stuurkast tot aan de schakelaar in achterklep. kabels waren goed.
Schakelaar in het logo is ook goed.

Dus ik ben bang dat er iets niet goed is met mijn stuurkast. die zend denk ik geen signaal naar het slot.

of ik zie iets over het hoofd van kinderslot of een vergrendeling die heel eenvoudig is op te lossen.

HELP!

mvg nicko
Ik heb hetzelfde probleem bij een 1.2 TDI Bluemotion.
Blijkbaar is het een vaker voorkomend euvel.
Helaas kan ik nergens een antwoord op de vraag vinden.

@Nicko, is het inmiddels opgelost en zo ja, hoe?
door Mari
#2838370
Laatste bezoek aan het forum door NICKO was op 1 oktober 2015... dus van hem hoef je geen antwoord meer te verwachten...
P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]