VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MK4V5
#2570195
jandeman schreef:...vind t goed wat je doet..denk wel dat er niks gebeurt met je aangifte..en je hoeft nie zo aan vallend te doen.
Ik val je niet aan, maar je grammatica mag best wat aandacht krijgen. Het staat en leest gewoon beroerd. Daar maakte ik alleen een opmerking over, that's all.

Goed weekend.
#2571768
Dat het gezegd word vind ik uiteraard goed en netjes, alleen die discussie erna qua aangifte en shit mag van mij achterwege blijven!

we doen allemaal wel eens iets wat niet volgens de wet is, de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet!
#2571913
mvbeekveld schreef:4 pagina's besteden aan een omgekatte golf :SCRATCH:

iets met forum vervuiling :ZZZ:
Oh dus dat iemand zijn of haar gestolen golf nu misschien rondrijdt met dit kenteken dat vind je niet noemenswaardig en forumvervuiling? Dat er op het forum een discussie ontstaat omtrent het wel of niet aangifte doen van de TS dat is nou eenmaal een eigenschap van een forum.

Iets met normen en waarden... :ZZZ:
#2765941
Ik rij zelf in een Golf Mk3 GT (1.6L 74Kw/100pk) 1997. toen ik hem ging bekijken en een proefritje maken stond de teller op ong. 250.000, toen ik hem daadwerkelijk op ging halen stond hij ineens op 65.000 ongeveer... het is dat ik de eigenaar van dat "bedrijfje" goed ken, anders had ik nog de neiging gehad hem aan te geven... als je nu mijn auto natrekt bij ik dacht de rdw? (waar je de km stand kunt opvragen, krijg je als antwoord "onlogisch" leuk als ik hem nog ooit wil verkopen... maarja, verder rijd hij wel super. De prijs was ook goed, 1500,- met ongeveer alle opties die op dat model beschikbaar zijn en originele velgen. (15'' bbs) heeft alleen een keer flinke hagelschade opgelopen. zit letterlijk vol met putjes, vooral het dak en zelfs een paar op beide zijdes. Maar ach, daar let ik niet zo op, het gaat er immers om dat je van punt A naar punt B komt toch? ;)

(voordat iemand "leuk als ik hem nog ooit wil verkopen..." verkeerd opvat, ik bedoel dit op een negatief sarcastische manier uiteraard, en "als" ik hem ooit verkoop ga ik het waarschijnlijk ook wel uitleggen aan de volgende eigenaar)
Laatst gewijzigd door DennisR1994 op 20 okt 2016 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
#2765943
MK4V5 schreef:Dat vraag ik me ook af :?

Het in onderdelen verkopen van de auto blijft in mijn beleving sowieso een domme zet. Alleen de kofferklep en voorschermen hadden wat roest. De rest van de auto was hard en het blok erg goed, maar goed ieder zijn keuze. Ik haat alleen dit soort praktijken!
Waarschijnlijk het meest voorkomende probleem, rotte voorschermen. heb er bij mij al een laten opknappen. Heb ook een rotte plek onder in mijn deur :shock: dat is afkeur bij apk toch? Gelukkig zit er al wel een laag roeststop op, of hoe je het ook wilt noemen. Golf 3 achterklep is makkelijk aan te komen aangezien iedereen de voorkant in mekaar ramt bij Golfjes... Naar mijn ervaring gaat de uitlaat ook nog wel is met een regelmaat naar de klote, eerst bij mijn Golf 3 1.6 Rolling Stones '95 2x, en nu bij mijn Golf Mk3 GT (1.6L 74Kw/100pk) '97.

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]