VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Audi aan andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Auditthgp
#2537402
Beste heren en damens hier op et forum

Zal me eigen netjes even voorstellen zoals et hoort.

Ik ben Weshly maar iedereen noemt me Kokkel 27 jaar jong en woonachting in het pitoreske Scherpezeel gelderland.
Ben werkzaam als registerbrandveiligheidskundige ( oef wat een woord ) en daarnaast heb ik ook nog een eigen poetsbedrijfje genaamd P.C.S Pro Car Shine
https://www.facebook.com/ProCarShine


Geschiedenis van mijn autopark:

1E auto fiat seicento abarth ( schaam) :oops:
2E auto honda civic 1.5 dxi ( nog meer schaam)
3E auto Volkswagen golf mk4 gti met kleine aanpassingen zie de fotos
AfbeeldingAfbeelding
Met een vermogenvan rond de 260 pk reed dit prima

Toen wilde ik wat sneller en kocht ik een stock Impreza gt turbo die naar 2 jaar op 385pk en 490 nm zat.
Afbeelding

Na 2 jaar gereden te hebben begon dit te vervelen en kocht ik een Nissan Skyline R33
Afbeelding
Een hoop lol mee gehad veel achterbanden versleten en naar 1,5 jaar weer vrolijk door verkocht.

Naar de skyline wilde ik iets heel unieks hebben en besloot ik in Japan een Subaru STI JDM spec c te kopen. Van dit type zijn er totaal wereldwijd maar 1000 gemaakt,
met dit hok heb ik 1.5 jaar met veel plezier gereden en wat modificaties zag er zo uit.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
De was goed voor 407pk en 509 nm koppel en ging als de brandweer, helaas wilde niemand de auto kopen en heb ik deze compleet in onderdelen uit elkaar gehaal en verkocht. :shock:

Nu de echte voorstel ronde waarom ik me aanmeld op het vw forum

Sinds een paar weken ben ik eigenaar van een Knal oranje Audi TT 3.2v6 DSG met HGP stage 3 turbo kit

Er zit een shitload aan rekeningen bij en facturen en neem even een klein greep van de
Spec lijst.
HGP turbo kit R30hybit (gt30 voorhuis gt35 compressor wiel gt30 achterhuis)
Custom LJ performace exhaust systeem
Twin bosch 044 brandstof pompsetup
Andere injectoren
Olie cooler
Dual intercooler setup
Compressieplaat
Andere zuigers
Andere drijstanglagers
Andere drijfstangen
Audi RS4 remmen 365mm 8 pods voor
Achter remmen aangepast
KW variant 3 clubsport coilovers
DSG bak aangepast sofware
carbon DSG ringen
Versterkte 5 plaat DSG koppeling
TVS ecu mapping
en nog veel veel veel meer

Verder alle stock Audi dingen zoals, leer, stoelverwarming, bose, navigatie, cruisecontrole, xenon ed

Natuurlijk ook hier fotos van

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

hoeveel vermogen deze heeft.. geen flauw idee meer als de stock 250 pk die audi opgeeft in iedergeval
Laatst gewijzigd door Auditthgp op 28 mei 2014 12:42, 2 keer totaal gewijzigd.
door wjb222
#2537549
welkom hier
met je gele uuuuuuhhhhh oranje tt :LOL: :tu: (facebook)

hebben ze hem niet bij tvs op de bank gehad dan?
anders keertje naar JD rijden voor een echte meeting van je vermogen

ik gok dat je 400-500 pk zult hebben :tu:
door Auditthgp
#2543781
met de kit die erop zit geeft HGP 460 pk op, :D nou dat geloof ik zelf niet helemaal maar goed
snel is die wel hahhaa

ik heb dan zelf nog eens groter intercoolers erop gezet, het uitlaat systeem van 2,5 inch naar 3 inch laten maken, de compleet groepe M simota carbon intake erop gezet dus er zijn wel weer wat veranderingen aangebracht dus zal ook wel wat meer leveren aan vermogen

toen ik de rekening van 23000 euro zag van HGP germany schrok ik ook wel een beetje hoor dus was blij dat het er al op zat.

Nee ze hebben em bij TVS niet op de bank gehad, maar dat is puur omdat ik dat zelf niet wil!!
Ik ben echt zwaar anti bank rollen ( maatje van mij is ooit met ze rs4 van de bank afgelopen, dat leverde zoveel schade door de slechte spanbanden die gebruikt werden dat die van mij NOOIT op de bank zou gaan) tenzij de tunner daar garantie op geeft ipv eigenrisico.)

hoeveel het precies vermogen is vind ik zelf niet zo belangrijk. ik vind het fijn als er veel bruikbaar vermogen en koppel is en geen giga turbo gat of slecht gasrespons is

Ik heb naast een kennis gereden van me met een subaru sti met 450 echte pks van 100 naar 200 maar ik was wel een heel stukkie sneller als em ;)
Laatst gewijzigd door Auditthgp op 28 mei 2014 11:01, 2 keer totaal gewijzigd.
#2543815
Auditthgp schreef:
Ik heb naast een kennis gereden van me met een subaru sti met 450 echte pks van 100 naar 200 maar ik was wel een heel stukkie sneller als em ;)
german muscles :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Hennessy
#2543874
Welkom mooie TT.
Ik vind het gele kleurtje dik staan, zien ze je tenminste aankomen vliegen. :mrgreen:
Ik zou gek worden om niet te weten hoeveel vermogen ik zou hebben, al helemaal gezien met de lijst aan upgrades van jou. :E

Groet, Shai.
door Auditthgp
#2543886
golf4powerr schreef:Dikke bak man veel plezier ermee, volgens mij stond deze te koop bij tvs?
Auto staat wel te koop maar niet bij TVS.. De rede heel simpel wil eigenlijk een golf mkV r32 met zoon turbokit erop.
laat er toevallig nu 1 zwarte te koop staan vandaar eens kijken of ik em verkocht krijg.

ander blijft die lekker hoor staat niet in de weg ;)
Trekhaak EOS

Ik krijg een afneembare trekhaak op m’n EOS bestel[…]

Door Volkswagen betaald.

Div. Communicatiestoringen

Aan de hand 2 fotootjes met een overzicht van fout[…]

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]