- 28 mei 2014 10:36
#2537402
Beste heren en damens hier op et forum
Zal me eigen netjes even voorstellen zoals et hoort.
Ik ben Weshly maar iedereen noemt me Kokkel 27 jaar jong en woonachting in het pitoreske Scherpezeel gelderland.
Ben werkzaam als registerbrandveiligheidskundige ( oef wat een woord ) en daarnaast heb ik ook nog een eigen poetsbedrijfje genaamd P.C.S Pro Car Shine
https://www.facebook.com/ProCarShine
Geschiedenis van mijn autopark:
1E auto fiat seicento abarth ( schaam)
2E auto honda civic 1.5 dxi ( nog meer schaam)
3E auto Volkswagen golf mk4 gti met kleine aanpassingen zie de fotos
Met een vermogenvan rond de 260 pk reed dit prima
Toen wilde ik wat sneller en kocht ik een stock Impreza gt turbo die naar 2 jaar op 385pk en 490 nm zat.
Na 2 jaar gereden te hebben begon dit te vervelen en kocht ik een Nissan Skyline R33
Een hoop lol mee gehad veel achterbanden versleten en naar 1,5 jaar weer vrolijk door verkocht.
Naar de skyline wilde ik iets heel unieks hebben en besloot ik in Japan een Subaru STI JDM spec c te kopen. Van dit type zijn er totaal wereldwijd maar 1000 gemaakt,
met dit hok heb ik 1.5 jaar met veel plezier gereden en wat modificaties zag er zo uit.
De was goed voor 407pk en 509 nm koppel en ging als de brandweer, helaas wilde niemand de auto kopen en heb ik deze compleet in onderdelen uit elkaar gehaal en verkocht.
Nu de echte voorstel ronde waarom ik me aanmeld op het vw forum
Sinds een paar weken ben ik eigenaar van een Knal oranje Audi TT 3.2v6 DSG met HGP stage 3 turbo kit
Er zit een shitload aan rekeningen bij en facturen en neem even een klein greep van de
Spec lijst.
HGP turbo kit R30hybit (gt30 voorhuis gt35 compressor wiel gt30 achterhuis)
Custom LJ performace exhaust systeem
Twin bosch 044 brandstof pompsetup
Andere injectoren
Olie cooler
Dual intercooler setup
Compressieplaat
Andere zuigers
Andere drijstanglagers
Andere drijfstangen
Audi RS4 remmen 365mm 8 pods voor
Achter remmen aangepast
KW variant 3 clubsport coilovers
DSG bak aangepast sofware
carbon DSG ringen
Versterkte 5 plaat DSG koppeling
TVS ecu mapping
en nog veel veel veel meer
Verder alle stock Audi dingen zoals, leer, stoelverwarming, bose, navigatie, cruisecontrole, xenon ed
Natuurlijk ook hier fotos van
hoeveel vermogen deze heeft.. geen flauw idee meer als de stock 250 pk die audi opgeeft in iedergeval
Zal me eigen netjes even voorstellen zoals et hoort.
Ik ben Weshly maar iedereen noemt me Kokkel 27 jaar jong en woonachting in het pitoreske Scherpezeel gelderland.
Ben werkzaam als registerbrandveiligheidskundige ( oef wat een woord ) en daarnaast heb ik ook nog een eigen poetsbedrijfje genaamd P.C.S Pro Car Shine
https://www.facebook.com/ProCarShine
Geschiedenis van mijn autopark:
1E auto fiat seicento abarth ( schaam)
2E auto honda civic 1.5 dxi ( nog meer schaam)
3E auto Volkswagen golf mk4 gti met kleine aanpassingen zie de fotos
Met een vermogenvan rond de 260 pk reed dit prima
Toen wilde ik wat sneller en kocht ik een stock Impreza gt turbo die naar 2 jaar op 385pk en 490 nm zat.
Na 2 jaar gereden te hebben begon dit te vervelen en kocht ik een Nissan Skyline R33
Een hoop lol mee gehad veel achterbanden versleten en naar 1,5 jaar weer vrolijk door verkocht.
Naar de skyline wilde ik iets heel unieks hebben en besloot ik in Japan een Subaru STI JDM spec c te kopen. Van dit type zijn er totaal wereldwijd maar 1000 gemaakt,
met dit hok heb ik 1.5 jaar met veel plezier gereden en wat modificaties zag er zo uit.
De was goed voor 407pk en 509 nm koppel en ging als de brandweer, helaas wilde niemand de auto kopen en heb ik deze compleet in onderdelen uit elkaar gehaal en verkocht.
Nu de echte voorstel ronde waarom ik me aanmeld op het vw forum
Sinds een paar weken ben ik eigenaar van een Knal oranje Audi TT 3.2v6 DSG met HGP stage 3 turbo kit
Er zit een shitload aan rekeningen bij en facturen en neem even een klein greep van de
Spec lijst.
HGP turbo kit R30hybit (gt30 voorhuis gt35 compressor wiel gt30 achterhuis)
Custom LJ performace exhaust systeem
Twin bosch 044 brandstof pompsetup
Andere injectoren
Olie cooler
Dual intercooler setup
Compressieplaat
Andere zuigers
Andere drijstanglagers
Andere drijfstangen
Audi RS4 remmen 365mm 8 pods voor
Achter remmen aangepast
KW variant 3 clubsport coilovers
DSG bak aangepast sofware
carbon DSG ringen
Versterkte 5 plaat DSG koppeling
TVS ecu mapping
en nog veel veel veel meer
Verder alle stock Audi dingen zoals, leer, stoelverwarming, bose, navigatie, cruisecontrole, xenon ed
Natuurlijk ook hier fotos van
hoeveel vermogen deze heeft.. geen flauw idee meer als de stock 250 pk die audi opgeeft in iedergeval
Laatst gewijzigd door Auditthgp op 28 mei 2014 12:42, 2 keer totaal gewijzigd.