- 28 sep 2016 20:59
#2763784
Gisteren de bank opgegaan, tijdelijk andere bobines erop zitten welke voor nu sterk genoeg zijn. Deze lossen de problemen op die we hadden. Runs gemaakt en afgesteld op minimumdruk (1.3bar) en tot 5000RPM.
Kon er zelf niet bij zijn, maar wat ik ervan gehoord heb is er een beest wakker geworden
Enige 'probleem' nu is nog de nokkenasverstellers, ik weet niet wat het is want heb Carlo maar kort gesproken aan de telefoon. Met deze werkend was het net een diesel zoveel koppel onderin. Maar op hogere toerentallen traden er problemen op, wat precies weet ik dus ook nog niet dat hoor ik wel zodra ik de auto ophaal.
En de aangepaste carterpan heeft een klein scheurtje in een las waar olie naar buiten komt, zodra dit gefixxed is haal ik de auto op om hem af te bouwen
Sorry voor de blur Maar de cijfers hou ik liever nog even voor mezelf
Gisteren de bank opgegaan, tijdelijk andere bobines erop zitten welke voor nu sterk genoeg zijn. Deze lossen de problemen op die we hadden. Runs gemaakt en afgesteld op minimumdruk (1.3bar) en tot 5000RPM.
Kon er zelf niet bij zijn, maar wat ik ervan gehoord heb is er een beest wakker geworden
Enige 'probleem' nu is nog de nokkenasverstellers, ik weet niet wat het is want heb Carlo maar kort gesproken aan de telefoon. Met deze werkend was het net een diesel zoveel koppel onderin. Maar op hogere toerentallen traden er problemen op, wat precies weet ik dus ook nog niet dat hoor ik wel zodra ik de auto ophaal.
En de aangepaste carterpan heeft een klein scheurtje in een las waar olie naar buiten komt, zodra dit gefixxed is haal ik de auto op om hem af te bouwen
Sorry voor de blur Maar de cijfers hou ik liever nog even voor mezelf
Leon Cupra R32 Turbo (his) & Audi RS3 Proline+ Sport (hers)
Volg mijn project op Facebook
VAG Addicted
Volg mijn project op Facebook
VAG Addicted