VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2763784
Afbeelding

:lol:

Gisteren de bank opgegaan, tijdelijk andere bobines erop zitten welke voor nu sterk genoeg zijn. Deze lossen de problemen op die we hadden. Runs gemaakt en afgesteld op minimumdruk (1.3bar) en tot 5000RPM.
Kon er zelf niet bij zijn, maar wat ik ervan gehoord heb is er een beest wakker geworden ;)

Enige 'probleem' nu is nog de nokkenasverstellers, ik weet niet wat het is want heb Carlo maar kort gesproken aan de telefoon. Met deze werkend was het net een diesel zoveel koppel onderin. Maar op hogere toerentallen traden er problemen op, wat precies weet ik dus ook nog niet dat hoor ik wel zodra ik de auto ophaal.

En de aangepaste carterpan heeft een klein scheurtje in een las waar olie naar buiten komt, zodra dit gefixxed is haal ik de auto op om hem af te bouwen :)

Sorry voor de blur :P Maar de cijfers hou ik liever nog even voor mezelf ;)
#2763852
Wow, meer dan 500 pk en 700nm... 8)
Heb je inmiddels je vliegbrevet gehaald Patrick? :mrgreen:

Wat betreft de problemen met de RS3, dit heeft toch bijna allemaal te maken met de krakkemikkige remmen, toch?
Het schijnt dat de nieuwe RS3 dezelfde remmen krijgt als de R8 en dat hopelijk daarmee de problemen voorbij zijn.
#2763993
Zolang t garantie is laat ze t maar uitzoeken, ze mogen er best keramisch onder knallen maar betaal geen cent haha.
Heb contact met PON en er word aan aanpassingen gewerkt, maar het is meer dan de remmen zelf, ook softwarematig een fout.
Vandaag vreemd gegaan, voor t eerst in een Nissan GTR gereden en moet zeggen dat loopt ook wel verdomde lekker.
#2764482
Ja gaat nergens over, Audi is vandaag weer gehaald met de vrachtwagen. Zal morgen wel bij de dealer staan dus deze week komt die retour... en niet alleen de Audi komt deze week retour ;-) Deze week mijn eerste meters sturen (ff een verlaten weggetje zoeken) en dan weet ik zeker dat ik genoeg adrenaline heb om m zsm af te bouwen :lol:
#2764641
Het opvallende kleurtje wat hij nu heeft gaat later misschien ook plaats maken voor wat anders, zit er aan te denken om m zodra hij klaar is naar de spuiter te brengen.
Eigenlijk dus voor niks laten wrappen haha, maar goed de huidige kleur zal ik binnenkort wel bekend maken zodra hij in elkaar zit met lampen etc ....
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]