VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Missy
#243433
Ola allemaal...

Moet echt ff me frustraties kwijt verdomme verdomme...
Vanochtend toen ik naar me werk ging kwam ik tot de zeer leuke ontdekking dat me gloednieuwe dak (2 maandjes oud) is gesloopt...
Ja, ja....jullie lezen t goed, iemand heeft moedwillig mn dakkie gesloopt.
Nou ik was in alle staten toen ik t zag, :twisted: :twisted: [wipe] :twisted: :evil: :twisted: :evil: :twisted: :evil:
Gelijk Johan(cabrioservice) gebeld, en die komt volgende week ff langs kijken wat hij kan doen...
Het gat is te klein voor woorden, maar gaat zeker uitscheuren.. en hoe dan ook ik ben goed pissed!!
Had ik eindelijk mn cabriotje mooi, is ie nu naar zn (*!&@#^*&!(#$)(*@&&^!*)
Heb ff fotojes gemaakt, ik baal er echt ontzettend van...daar gaat mn luxe uitstraling....
Als ik erachter kom wie het heeft gedaan, brrrrr....dies nog lang nie jarig.
Gelijk al aan mn broer doorgegeven, en zn buurt vrienden zullen het ff nagaan....


http://www.mijnalbum.nl/Foto=XOUJ3C83
http://www.mijnalbum.nl/Foto=RT3NGSTW
Laatst gewijzigd door Missy op 09 okt 2006 22:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door mark_almelo
#243437
ook lkkr voor je missy :? is echt kloten....zeker omdat zo'n dakje echt niet goedkoop is :?
Gebruikersavatar
door Notorious
#243589
Ja, jaloezie he... :evil:

Als je de dader betrapt dan zou je hem met liefde voor zijn leven ongelukkig schoppen.
Gebruikersavatar
door vwmk2driver
#243591
jezus arminija ... daar gaat je mooi dakje, wat een klote streek :(

hoop dat het goed komt ik hou het in de gaten
Gebruikersavatar
door Randy
#243593
Dat is wel heel klote man ik woon ook in amsterdam en de auto staat toch ook vaak in het centrum het kan dus iedereen overkomen ik hoop dat er nog wat valt te repareren.
Gebruikersavatar
door ap16v
#243601
Echt trieste gasten die zoiets doen. Ik [barf] op zulke lui :!:
door Cabbie_mk3
#243978
kan toch ook een vogel zijn ofzo, of een kat die over je dak heen loopt
door mk3hoevelaken
#243980
Cabbie_mk3 schreef:kan toch ook een vogel zijn ofzo, of een kat die over je dak heen loopt
wat een flash streek.

maar denk echt dat dit door menselijke handen(voor zover menselijk) is gedaan, is duidelijk een kruis in gekrast
Gebruikersavatar
door vw-unit
#243987
Poeh, das mooi klote.
Volgens mij kunnen ze tegenwoordig zulke 'kleine' plekjes bijwerken net zoals brandgaatjes in bekleding e.d.,
is denk ik vele malen goedkoper dan dat je strax een nieuwe kap moet kopen.

Je kan overgens ook altijd nog proberen de schade vergoed te krijgen via het waarborgfonds motorvoertuigen.

Sterkte en suc6 i.i.g. :wink:
Gebruikersavatar
door variejantje
#243989
I.d.d. dit is door menselijk toedoen gedaan, te triest voor woorden.

Ik heb ooit mijn type 1 bekrast aangetroffen, los van de schade frustreert het gewoon dat je niet weet wie je op de korrel heeft en waarom, vandalisme is fout, maar de gedachten dat het iets persoonlijks is lijkt me nog frustrerender.

Sterkte.
door Patrick-MK3
#243990
mk3hoevelaken schreef:
Cabbie_mk3 schreef:kan toch ook een vogel zijn ofzo, of een kat die over je dak heen loopt
wat een flash streek.

maar denk echt dat dit door menselijke handen(voor zover menselijk) is gedaan, is duidelijk een kruis in gekrast
idd flink gekrast 8O
Gebruikersavatar
door Capo
#244029
vw-unit schreef:Poeh, das mooi klote.
Volgens mij kunnen ze tegenwoordig zulke 'kleine' plekjes bijwerken net zoals brandgaatjes in bekleding e.d.,
is denk ik vele malen goedkoper dan dat je strax een nieuwe kap moet kopen.

Je kan overgens ook altijd nog proberen de schade vergoed te krijgen via het waarborgfonds motorvoertuigen.

Sterkte en suc6 i.i.g. :wink:
WBF gaat in dit geval helaas niet omdat de schade toegebracht moet zijn door een WAM-plichtig motorrijtuig. Vandalisme is ten allen tijde uitgesloten.

Het kan misschien nog wel zo zijn dat er iets op is gevallen. Stond ie in de buurt van een hoog gebouw ofzo?? Wie gaat er nou bewust een cabrio van iemand beschadigen............ Jaloerse ex misschien.....

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]