VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Capostyle
#2492134
10min geleden bordo rode lage vento met gele lampen voor me bii t stoplicht zmeer macdonalds. 5 min erna rode golf 2 laag, gele lampen vanuit bleiswijk richting zoetermeer :tu:
Gebruikersavatar
door Tourist
#2492275
Die rode Golf 2 heb ik vaker gespot (tenminste als het dezelfde is). Vento niet, maar lijkt qua omschrijving toch wel op die rode Jetta die ik nu al een aantal keer gespot heb, alleen is die echt diep-rood. Eerder vandaag ook op die Rotonde na A12 Waddinxveen-Zevenhuizen (maar dan richting de snelweg) een zilver/grijze verlaagde golf 2 met zwarte motorkap.
Maar die ken ik denk ff beter bij gespot omg. Rotterdam gooien denk ik.

Ik ga op me volgende auto voor de verandering is geen gele lampen nemen haha, laatste tijd is het origineler zonder gele verlichting :lol: .
Gebruikersavatar
door Tourist
#2495947
Zojuist weer een mooie gespot. Groene golf 3 cabrio, verlaagd, witte OZ velgen (vento front?) zag er echt strak uit! het was rond 11:00 op de Oostweg (en toen reed ik met me domme kop t politie fuik in)
Gebruikersavatar
door Tourist
#2496900
Net gespot, lichtgroene Kevert met dakrekje (nummerplaat ook aan het dakrek bevestigd) leuke wagen :D was rond 17:15 naast t kamp in Noordhove (t kamp in de buurt van oosterheem)
Gebruikersavatar
door MTyn
#2499031
Vanmorgen rond 7.30u een donkere (zwart?) MK3, vrij laag.. Oostweg-zuidweg-zilverstraat (langs Mac) en verder lansinghage in.
Gebruikersavatar
door Tourist
#2506708
Aziëweg bij de stoplichten (ter hoogte van de Wallendreef) een groene Golf 3 variant, geblindeerde ramen en verlaagd, rond 16:15.

Eerder vandaag rond 12:15 op de Oostweg richting industriegebied Lansinghage een Golf 3 iets verlaagd maar met een heel mooi lakkie beetje zilver beige achtig (niet als mijn mk2 maar iets wat meer zilvergrijs).
Gebruikersavatar
door Tourist
#2508368
Vandaag op de weg langs het Langeland ziekenhuis rond 15:30 een Golf 4 donker grijs, dag-rij ledjes in de voorbumper, grote wielen (ik gok 19") zag het merk of model niet zo goed aangezien we elkaar tegemoet reden en enkele CM's verlaagd. Echt een mooie om te zien :tu: :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Tourist
#2510174
Rond 17:30 een donker paarse Golf 2 laag en breed kwam uit de tunnelbak (europaweg) bij de stad en ging toen de Aziëweg op (richting het ziekenhuis), ik reed zelf met mijn mk3 1 a 2 autos daar achter op de linker baan.
Gebruikersavatar
door Tourist
#2513773
Vandaag ter hoogte van de McDonalds bij het Silverdome rond 15:15 een rode cabby mk3 (hoe zat dat nou ook al weer met cabbys...) iets verlaagd dacht ik, wit/rode achterlichten en een groter auspufje. Werd gereden door een blonde vrouw.
Gebruikersavatar
door Tourist
#2514150
Vandaag rond 11:00 A12 afslag Zoetermeer -> Oostweg. Een paarse Golf 3 2 gasten er in en verlaagd, donkere achterlichten. Ik haalde nog ff rechts in bij de stoplichten en daarna ging die Golf t gas op en toen de Oostweg weer af richting het Silverdome.
Gebruikersavatar
door Tourist
#2515225
Stom eigenlijk... Nu ik dat lees denk ik er niet eens even aan om de autos gespot te zetten die daar dagelijks staan...

Tegen over de bouwhof, dagelijks:
een donker blauwe Golf 2 en een zwarte Polo 6n. Meerdere optische aanpassingen op beide. Soms staan er nog meer mooie VW's daar (En andere merken, zoals o.a een zwarte Civic die er ook vaak staat.)
Gebruikersavatar
door Tourist
#2515230
Vanochtend weer een mooie zwarte verlaagde Golf 4 met 6000k (gokje) verlichting en LED achterlichten en een luide auspuff gespot op de Oostweg rond 05:30 (Ging rechtdoor richting lansinhhage)

Zat al achter me sinds de Australiëweg, Ik trok nog een paar keer weg om te kijken of hij/zij zou volgen, maar helaas hahaha


Later (rond 05:45) nog een Bora op de afslag Waddinxveen van de A12.
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]