VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2465408
Hallo,

Al enige tijd staat de mooie GTI 1.8 16V met KR blok stil ivm een motorschade. :GRR:
Na veel overwegen heb ik dan ook een nieuw longblok gekocht (met garantie) :tu:
De GTI stond tot vorige week bij een professionele garage, maar omdat zij 7xxx euro :SCRATCH: wilde vangen voor het reviseren van het blok met inbouw van een nieuwe koppeling, heb ik de auto weer naar huis gehaald.

Nu blijkt dat ze een ook nog aandrijfas gemold hebben..... :GRR:
Ze hebben echt alles uit elkaar gehaald, de koppeling, de bak is gedemonteerd, de lucht inlaat is in alle kleine delen gedemonteerd. Alle onderdelen in een grote bak gegooid en zoek het maar uit.

Jullie zien het probleem al aankomen. Wie kent iemand die goed en vakkundig de auto weer kan monteren zodat alles goed werkt??? Ik zal ook nog eens een paar foto's maken van de het onderdelen chaos.

Voor de duidelijkheid, de versnellingsbak, koppeling, motor met aanbouw-delen (er moeten nieuw pakkingen tussen, nieuw aandrijfstang, oliefilter enzo. moeten gemonteerd worden.

Wie kan of kent iemand die mij en wil mij helpen????
#2465438
Ik wil hem je wel lopend maken voor een mooie prijs.

Maar wil me niet nog eens een hoop hoofdpijn en ellende bezorgen door andermans gezeik, met andere woorden, de onderdelen moeten gewoon in goede staat zijn.

Als ik al hoor dat de spinkop tot in detail uit elkaar ligt, dan zit de kans erin dat je er geen goede meer van krijgt, ligt natuurlijk eraan hoe en wat..Delen wat kapot zijn of waar iets van ontbreekt moeten gewisseld worden door goede onderdelen.

De rest is allemaal geen probleem.

Woon zelf in Urmond, en mocht je willen heb ik over een anderhalve week tijd ervoor.

Moet die motor nog gereviseerd worden of is dat al gedaan ?
Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]