VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Colonnes van en naar meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2441297
Afbeelding

Hallo vag liefhebbers.

Na een jaar afwezig te zijn geweest is VW Outlaws weer terug! Naar mijn mening altijd een top meet en leuk om een mooi meeting jaar af te sluiten :)

Voor degene die graag samen die kant op willen rijden weer even een topic. Vorige jaren erg gezellig en vele leuke plaatjes/filmpjes opgeleverd van de grote colonne! Colonne was net zo leuk als de meeting zelf 8)

http://www.youtube.com/watch?v=0QEjB8QjNOg

http://www.youtube.com/watch?v=Dh_qqck-LRU

De tijden , kwart over 9 vertrekken bij mac Heerenveen en 10 uur vertrekken vanaf de carpoolplaats in Rouveen

Als eerste een paar aandachtspuntjes voor de colonne, zodat een ieder weet waar je aan begint en dat het leuk en gezellig blijft :D

*Als iemand harder gaat rijden, laat diegene maar mooi.. je moet voor jezelf denken en gewoon normaal blijven rijden, je komt er zelf ook wel. Volg dus niet een ander maar denk voor jezelf :tu:

*Weet ook dat we ongeveer MAX 100 rijden dus de achtersten zullen misschien zelfs 80 rijden. Als je hier niet tegen kunt rij er dan op eigen initiatief heen ;) Het is maar een half uurtje tussen Heerenveen en Rouveen en daarna weer een half uurtje richting Heerde dus lekker rustig aan iedereen

*Bij vertrek vanaf beide verzamelplaatsen zijn er stoplichten dus de eerste die erdoorheen zijn graag even rustig aan rijden zodat iedereen aan kan sluiten!



- Voor de mensen uit Friesland meeten we bij de MC Donalds Heerenveen.

- 2e verzamelplaats (indien er aanmeldingen zijn van mensen uit Groningen/ Oosterwolde enz.) zal de carpoolplaats in Rouveen zijn.

Adres van het bedrijf TEGENOVER de carpoolplaats in Rouveen is:
Oude Rijksweg 510
7954 GG Rouveen

Dit is dus het adres van autobedrijf lichtmis, je moet op de carpool plaats TEGENOVER dat adres zijn ;) (zie rode pijl op de foto)


Afbeelding

Nogmaals aandachtspuntjes:

*Als iemand harder gaat rijden, laat diegene maar mooi.. je moet voor jezelf denken en gewoon normaal blijven rijden, je komt er zelf ook wel. Volg dus niet een ander maar denk voor jezelf :tu:

*Weet ook dat we ongeveer MAX 100 rijden dus de achtersten zullen misschien zelfs 80 rijden. Als je hier niet tegen kunt rij er dan op eigen initiatief heen ;) Het is maar een half uurtje tussen Heerenveen en Rouveen en daarna weer een half uurtje richting Heerde dus lekker rustig aan iedereen

*Bij vertrek vanaf beide verzamelplaatsen zijn er stoplichten dus de eerste die erdoorheen zijn graag even rustig aan rijden zodat iedereen aan kan sluiten!




Vul je naam ff aan in het lijstje als je mee rijd en waar je vandaan vertrekt (Mac, Heerenveen of Carpoolplaats Rouveen)

1)Ronald87 (Mac Heerenveen)
2)
Laatst gewijzigd door Ronald87 op 16 sep 2013 13:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]