VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2430168
Hallo ik ben druk bezig mijn Golf Mk2 in orde te krijgen (rijden doet ze goed, maar ze zuipt nog een beetje) nu weet ik een automaat verbruikt iets meer dan schakelbak maar volgens vele Gofl 2 rijders moet ik mijn Pierburg een nacht in benzine leggen zodat alle aangekoekte olie, benzine resten weg gaan.

Olie denken jullie nu, ja kleppendekselpakking is tijdje lek geweest en er is olie in carb gekomen, ik kan zien dat er bepaalde doorgangen dicht slippen.

iI er een lid hier die misschien pdf of video heeft of een site weet, waar ik kan zien en uitvinden hoe ik mijn 2E2 Pierburg carb los kan maken van mijn blok?

De afgelopen maanden heb ik alle leidingen,vacuumleidingen, olie-filter, olie, kleppendeksel+pakking vervangen,.

En nu wil ik hem erg goed maken, dus dikke nacht in benzine, daarna rem reiniger erover en met compressor schoon spuiten.

Graag hoor ik of iemand dit al eens gedaan heeft en of die misschien een uitleg heeft welke boutjes ik los moet maken en hoe ik de kabel los maak waar de gas pedaal aan vast zit.

Thanks Danny
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]