VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2427867
Mijn golf 3 8v gti heeft een aantal kleine probleempjes. als ik accelereer tussen 1500 en 2500 heeft het af en toe totaal geen pk. nou weet ik 115 pk is niet veel maar dan lijkt het alsof je in zijn 5 vanuit 50km wil accelereren. kan dit aan de relais 30 liggen? na het tanken wilt het niet starten omdat ik geen benzinepomp hoor en dan druk ik de relais in dan hoor je de benzinepomp en start het weer. haal ik me hand weg valt de spanning soms weg. valt het gelijk weer uit.. moedeloos om van te worden.

kan dit met elkaar te maken hebben?
#2428028
Kan ook je bdp sensor zijn als hij bij warme motor niet meer aanslaat..

Kijk maar eens of hij nog vonkt op het moment dat hij niet aanslaat..Relai 30 is je voedings relai van de ecu en die is niet van de benzine pomp.
#2428186
krukassensor heb ik paar dagen geleden vervangen. dit is een totaal ander probleem. als het uitvalt druk ik op de relais 30 en dan hoor ik de brandstofpomp weer en dan kan ik weer starten . nou is het zo laatste dagen start het maar dan valt het gelijk weer uit nadat ik de relais heb ingedrukt. zekeringenkastprobleem of gewoon de relais 30. ?
#2428216
Ja dan kijk eens goed, of het relai is gammel, of de contacten in de zekeringkast zijn aangetast, dus slecht contact.

Ander het relai eens eruit halen en met een draad de 2 dikke contacten doorverbinden, als hij dan wel blijft lopen zal het relai slecht zijn.
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]