- 19 jul 2013 19:48
#2424057
ik heb een probleem ik denk zelf aan een carterventialtie probleem .
mijncabrio rook nog steeds na een kop revisie die 100% goed is uitgevoerd zelfs beter dan orgineel .
zuigerveren zijn het niet want er sta op alle cilinders rond de 200 psi(bijna 14bar) druk op.
koppakking is het ook niet en heb ook nergens van dat witte sluts erin zitten.
ik heb net een slang los gemaakt en daar zat olie in (van inlaatspruitstuk naar kleppendeksel)
heb voor de rest nog geen andere slangen los gehad.
gasklep en luchtfilter zijn brandschoon.
en alle klemmen zitten goed vast.
(kop is gereviseerd omdat de klepsealtjes kapot was)
nu is mijn vraag wat is/kan er kapot/verstopt zijn en wat moet ik vervangen
eitje toch
mijncabrio rook nog steeds na een kop revisie die 100% goed is uitgevoerd zelfs beter dan orgineel .
zuigerveren zijn het niet want er sta op alle cilinders rond de 200 psi(bijna 14bar) druk op.
koppakking is het ook niet en heb ook nergens van dat witte sluts erin zitten.
ik heb net een slang los gemaakt en daar zat olie in (van inlaatspruitstuk naar kleppendeksel)
heb voor de rest nog geen andere slangen los gehad.
gasklep en luchtfilter zijn brandschoon.
en alle klemmen zitten goed vast.
(kop is gereviseerd omdat de klepsealtjes kapot was)
nu is mijn vraag wat is/kan er kapot/verstopt zijn en wat moet ik vervangen
eitje toch