VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2332607
Mijn golf 3 gti van 94 loopt niet lekker stationeer als hij warm is en hij houd in als je van de 2 naar de 3 schakelt behalve als die boven de 3000 toeren is. Ik heb pasgeleden mijn thermostaat vervangen en mijn kvstemp sensor vervangen sinds dien zuipt hij als een malle en loopt die raar stationeer... Voor de nieuwe thermostaat liep hij 1 op 10 en werd hij niet warm en nu loopt hij 1 op 7,8 en word hij wel warm.. Wie weet wat dit is? Ik zat zelf te denken aan de lambda ofzo
Gebruikersavatar
door mano
#2332617
Of je hebt niet de goede KVS sensor (kleur ? hoeveel polig ?) of je STK werkt niet lekker meer. Of beide....
#2332716
IkNietGtihebben schreef:Mijn golf 3 gti van 94 loopt niet lekker stationeer als hij warm is en hij houd in als je van de 2 naar de 3 schakelt behalve als die boven de 3000 toeren is. Ik heb pasgeleden mijn thermostaat vervangen en mijn kvstemp sensor vervangen sinds dien zuipt hij als een malleen loopt die raar stationeer... Voor de nieuwe thermostaat liep hij 1 op 10 en werd hij niet warm en nu loopt hij 1 op 7,8 en word hij wel warm.. Wie weet wat dit is? Ik zat zelf te denken aan de lambda ofzo
Je geeft zelf het antwoord al.....buiten het feit dat met een defecte thermostaat er geen goede beoordeling van verbruik kan plaatsvinden
#2332751
mano schreef:Of je hebt niet de goede KVS sensor (kleur ? hoeveel polig ?) of je STK werkt niet lekker meer. Of beide....
Stk? Ik had precies de zelfde sensor bij de dealer gehaalt een zwarte 4 polige met een geel ringetje
#2336147
IkNietGtihebben schreef:
mano schreef:Of je hebt niet de goede KVS sensor (kleur ? hoeveel polig ?) of je STK werkt niet lekker meer. Of beide....
Stk? Ik had precies de zelfde sensor bij de dealer gehaalt een zwarte 4 polige met een geel ringetje
Koelvloeistof sensor is blauw! de zwarte stuurt je computer aan, wat je kan proberen stekker van de blauwe sensor afhaalen 3 goed gas boven de drieduizend toeren en dan je stekker er weer op zo reset je namelijk de computer. Niet geschoten is altijd mis :tu:
RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

Software versie 3.5

Momenteel wordt voor de ID.4 1st software versie 3[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]

uitlezen en diagnose

"laten uitlezen met OBD"... dat is wel e[…]