VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene Seat Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2325253
Hallo, vroeg me af of iemand ervaring heeft met het verwijderen van het Seat embleem (zowel aan de voorkant als de achterkant) van een Seat Ibiza van 2010.

Aan de voorkant zie ik dat het embleem in het midden van de grill zit. Is dit mogelijk geplakt? of zit het verwerkt in de grill en zou je een embleem loze grill hier voor moeten bestellen..

Aan de achterkant weet ik niet of die geplakt is of met schroefjes zit en of als je hem weghaalt er een inham of kleine gaatjes overblijven, of dat die mogelijk vervangen moet worden met een ander embleem?

Het liefst had ik gewoon voor en achter geen embleem..
#2325316
Wellicht zijn de emblemen geplakt, dit kun je testen door met een visdraad achter het embleem langs te gaan en voorzichtig zagende bewegingen te maken, daarna de eventueel aanwezige lijmresten verwijderen met lakvriendelijke middelen.
#2325447
Heb momenteel al 3 jaar een Golf 5 maar ik las ergens dat het embleem bij de Ibiza achter ook dient om de klep open te maken net zoals bij de Golf 5.. Dan is het eigenlijk al bijna geen optie om hem aan de achterkant weg te halen..
#2332565
volgens mij zitten de logo's geklikt...
Front logo, kan je via de achterkant, gril eruit halen, er zo uitdrukken...
Achter logo, zit volgens mij ook geklikt, via de achterkant, bekleden van de kofferklep eraf, zou je hem eruit moeten kunnen drukken, let dan wel op dat je je hele slot in je handen hebt

(just my 2 cents)
#2416771
Het front van de seat kun je eruit halen, maar dan heb je een gat zitten.
Zou hem gewoon zwart spuiten of wrappen met carbon of zwart papier.

Het logo achter dient er inderdaad voor om je achterklep open te maken.
Je kan hem eruit halen, maar dan moet je het gat achter opvullen of dicht lassen.
Durf niet met zekerheid te zeggen dat je de achterklep dan makken loskrijgt.
Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Om er nog even op terug te komen; Er zaten bij mij[…]

Wie heeft interesse voor overname 4 velgen met ban[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]