VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Alle andere offtopic
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2805064
Nog een paar en dan 10u maffen. 65kg bagage gedropt en over ongeveer een maand weer in NL
Bijlagen:
3B6D9CF5-0AAC-4ED6-97FF-F8EE34392245.jpeg
3B6D9CF5-0AAC-4ED6-97FF-F8EE34392245.jpeg (1.74 MiB) 2550 keer bekeken
13D84402-11C0-4CCF-956E-02558EAB9F04.jpeg
13D84402-11C0-4CCF-956E-02558EAB9F04.jpeg (1.42 MiB) 2550 keer bekeken
#2805395
De eerste week zit er bijna op. Met de trip van oktober zijn we nu door 50% van de tijd en door ongeveer 5% van het werk. Iedereen in NL is nog betrekkelijk rustig. Volgens mij is het kwartje nog niet gevallen dat deze grap geld gaat kosten. Morgen nog maar eens (laatste) het voorstel doen om hierheen te komen. Ik betaal de tickets, pik hem op bij de airport en hij kan hier wel een nacht slapen. Als ik nu weer een “nee” krijg mag er ook niemand zeuren
#2805443
Deze staat geparkeerd voor de Paradiso Bar waar ik effe een peukie sta te doen:
Bijlagen:
image.jpg
image.jpg (1.85 MiB) 2431 keer bekeken
#2807431
t*r*ng, ik was ook de vorige poster.... of dit is een héél saai gezelschap in de kroeg of ik drink te veel?!?!

Ik zie net dat er ruim een maand tussen zit. Jullie winnen, hahahaha
#2807467
KALESNOR schreef:Tegenwoordig gaat er niemand meer naar de kroeg. :(
Zonde, daarmee doe je jezelf echt wel te kort. Tot me een houten jurk aangemeten wordt zal ik het niet laten. In NL kom ik er wat minder, maar in het buitenland tot wel 7 keer per week. Dat laatste vooral omdat ik in m’n uppie liever aan de bar eet dan aan een tafeltje. Mijn ervaring is dat je daar ook de mooiste mensen ontmoet. Het zou inmiddels wel praktischer zijn om te stoppen met roken
#2807599
Knudde schreef:
KALESNOR schreef:Tegenwoordig gaat er niemand meer naar de kroeg. :(
Zonde, daarmee doe je jezelf echt wel te kort. Tot me een houten jurk aangemeten wordt zal ik het niet laten. In NL kom ik er wat minder, maar in het buitenland tot wel 7 keer per week. Dat laatste vooral omdat ik in m’n uppie liever aan de bar eet dan aan een tafeltje. Mijn ervaring is dat je daar ook de mooiste mensen ontmoet. Het zou inmiddels wel praktischer zijn om te stoppen met roken
Ik ben het zeker met je eens, maar gezien de prijzen in de kroeg tegenwoordig.. Iedereen hier in de buurt komt 3-4-5 keer per week samen in een zogeheten ''zuipkeet'', sfeer is hetzelfde/beter en de prijzen zijn vele malen gunstiger..
#2808358
Zo, klaar om m’n bed in te duiken. Net uitgebreid gegeten en een bijpassend biertje gedaan met twee collega’s uit Deventer. Niet m’n directe collega’s, maar we boksen op de zelfde locatie. Dik respect zoals en hoe ze hun kunstje hier doen. Friends for life, proost
#2808393
KALESNOR schreef:
Knudde schreef:
KALESNOR schreef:Tegenwoordig gaat er niemand meer naar de kroeg. :(
Zonde, daarmee doe je jezelf echt wel te kort. Tot me een houten jurk aangemeten wordt zal ik het niet laten. In NL kom ik er wat minder, maar in het buitenland tot wel 7 keer per week. Dat laatste vooral omdat ik in m’n uppie liever aan de bar eet dan aan een tafeltje. Mijn ervaring is dat je daar ook de mooiste mensen ontmoet. Het zou inmiddels wel praktischer zijn om te stoppen met roken
Ik ben het zeker met je eens, maar gezien de prijzen in de kroeg tegenwoordig.. Iedereen hier in de buurt komt 3-4-5 keer per week samen in een zogeheten ''zuipkeet'', sfeer is hetzelfde/beter en de prijzen zijn vele malen gunstiger..
Laat ik zo'n keet hier nou net aan huis hebben, da's soms ook wel gevaarlijk.
Begin soms op een alcoholist te lijken, maar van de andere kant, waar ligt de grens van gelegenheidsdrinker naar alcoholist? :lol:
En daarbij vertelde m'n pa vroeger dat wanneer m'n auto meer ging zuipen dan ik zelf, ik hem weg moest doen. Nu ik die S4 heb snap je de rest natuurlijk wel..
#2808394
Knudde schreef:
KALESNOR schreef:Tegenwoordig gaat er niemand meer naar de kroeg. :(
Zonde, daarmee doe je jezelf echt wel te kort. Tot me een houten jurk aangemeten wordt zal ik het niet laten. In NL kom ik er wat minder, maar in het buitenland tot wel 7 keer per week. Dat laatste vooral omdat ik in m’n uppie liever aan de bar eet dan aan een tafeltje. Mijn ervaring is dat je daar ook de mooiste mensen ontmoet. Het zou inmiddels wel praktischer zijn om te stoppen met roken

Ik spot foto's van jou vanuit de gekste uithoeken van de wereld, wat voor werk doe je precies als ik vragen mag?
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]