VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2305088
Goeden dag allen

Mijn naam is Robin ben 31 jaar jong want oud ben ik nog niet, en woon in noord-holland. In mn dagelijkse bezigheid werk ik als mechanischmonteur op flightsimulators van Boeing de 737-767 en 777 + Airbus a320 en 330.

Voor het dagelijkse, en weekend verkeer verplaats ik me in een 60 pk deep black metallic Skoda citigo tour en dit naar allen tevredenheid. Ik rijd met de go zoals ik hem maar even noem sinds 24 augustus 2012. De auto is riant uitgerust voor zijn klasse en een heel stuk beter dan de voorganger een 2010 peugeot 107 wit op schroefset en bbs en breedstaal. Waarom de go puur het feit heb eerder skoda gereden en dat was me super bevallen, en het uiterlijk vond ik meer passen bij de familie als de van vw de up en de mii van seat.

Wat gaat er verandere de komende tijd

Naast dat ie goed in de spullen zit wou ik nog wat extra s die ik miste.

Dit zit er al in als extra

1 : Spot-on voor kofferbak verlichting.
2 : Een k&n inlegfilter.
3 : Dubbele vloer in de kofferbak een up-optie
4 : Wat vag-com aanpassingen

Dit heb ik al liggen maar zit er nog niet op extra.

1 : Seat mii middenarmsteun
2 : O.z. turbo s 2 delig 15 inch 7j rondom et 15 met witte harten hier komen nog 165 45 15 op
3 : Airride moet alleen nog een compressor kopen en leidingen en de set is dan compleet

Dit staat in bestelling extra

1 : H&R Schroefset 40-70mm
2 : Nankang ns 2 4x 165 45 15

Foto s volgen morgen van de auto en wat meer spullen incl een fotoshopje van het eindresultaat.
Laatst gewijzigd door Maze op 01 jun 2015 11:08, 9 keer totaal gewijzigd.
#2305161
WouterP

Foto s komen nog morgen als ik tijd heb.

Hij is op heden nog standaard zoals hij af fabriek is, op de eerste 4 dingen na dan dus spot-on vag-com etc.

Wil sowieso eerst op schroef gaan rijden, air wacht maar eff moet toch nog wat spullen gaan aanschaffen aangezien de set custom is maar voor een ander merk en type auto. Wil hem sowieso laag leggen maar aangezien de airspullen niet goedkoop zijn die ik nog nodig heb doe ik rustig aan en vandaar de schroef besteld voor de time beeing zeg maar om daar op te gaan rijden. :tu:
#2355086
Zo eff vuil afblazen hier, sinds vanmiddag zit er de h&r schroefset onder de go en wat plakspul.

Morgen einde dag komen de foto's van de updates anders voor de gene die niet kunnen wachten de Skoda is vanaaf op de vag meeting in zaandam aan de windhoek tegenover de kfc in real live te zien.
#2373303
Zo weer een update te melden, na wat geetter met de voorste remmen is het gelukt deze jongens te monteren incl de adapters. Meer foto s volgen nog en de auto gaat nog iets zakken de komende week voor de meet azeven drachten komend weekend, en voor bots weekend erop. Mivw is de doelstelling af heb nog wat kleine dingen te doen cambershims achter, middenarmsteun en mistlampunit linksvoor nog vervangen monteren en af.

Afbeelding

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]