VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Audi aan andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2302397
Gefeliciteerd met de Audi.

Heb je ook een Pull-Mann interieur erin?

Zelf heb ik ook een Audi 100 GL-5e gehad, met full options, een 78,er.

Die Audi 100,s lopen echt geweldig, en ik had de toerental begrenzer uit de rotor gehaald, daarna liep hij 220 km/u.

Ik vond het een comfortabele scheurijzer.
#2302407
Dat mengselstuk voor de LPG ziet er idd, vreemd uit.
Ik hoop dat je een professioneel LPG mengselstuk kan vinden , die op de carburateur past.

Wat je nu hebt is gewoon slordig!
Lijkt mij ook gevaarlijk.

Als het mijn auto was ging ik bij een gespecialiseerde LPG boer langs.
#2302773
Je hoeft de hele ontsteking niet los te halen!
Alleen even de verdelerkap eraf, dan zie je de rotor zitten met als het goed is een veertje.
Als je even bij de autoshop of een Audi/ VW Dealer zo'n rotor zonder begrenzing haalt, zijn nog goedkoper ook.

Deze erop, en je hebt een automaat, dan zal alleen je topsnelheid hoger worden.
#2302932
Heel goed.
Daarom is er ook een Forum, om van te leren.
Hebben anderen er ook wat aan.

De ene auto is de andere niet, en er staat zoveel info op het internet, alleen het juiste vinden is belangrijk.

Veel succes met de Audi.
#2305732
Hoi,
Je kan de vacuùmvervroeger ( ook wel onderdrukdoos genoemd ) controleren d.m.v. het slangetje van de vervroeger op het inlaatspruitstuk los te halen, en de verdelerkap loshalen.
Dan met je mond zuigen aan het slangetje, en als het goed is zie je de ankerplaat verdraaien.

Waarschijnlijk heb je bij jouw carburateur ook zo'n onderdrukdoos voor de tweede trap.
Deze kan je ook controleren d.m.v. op het slangetje te zuigen.

Hopelijk ben je hiermee geholpen.
Mvrgr,

Ron
#2309338
Is idd een naald in een hooiberg, je hebt 50/50 kans dat je de slangetjes goed aansluit!
Wat een mogelijkheid is, om te kijken hoe de motor het beste loopt stationair, met welke slang op de vervroeger aangesloten, en met deellast, dus cruise snelheid hij het beste loopt.

De slang voor het vervroegen, moet achter de gasklep zitten, dus het gedeelte naar de motor.

Die andere , het zou kunnen dat die vanaf het luchtfilter komt, als dat zo is moet die op de andere aansluiting.

Zo zou ik het doen, ook de gemiddelde autodealer tegenwoordig, heeft geen know how meer over dit soort problemen, is mijn ervaring.

Ook een vraagbaak, is nergens te krijgen, of je moet mazzel hebben.
#2314291
he Sandor, ik vind het leuk om jouw berichten te volgen. Ik leer steeds weer wat bij. Maar zie dat je de golf 4 verkocht hebt? Heb je er nog wat voor kunnen vangen? Ik wil namelijk mijn golf 4 ook verkopen maar zou niet weten wat ik er nog voor kan vragen.
#2314376
nee heb "nog" geen oldtimer. maar als de golf verkocht is ga ik er zeker naar op zoek.
Maar wat was de kilometerstand van jouw golf en had hij geen schades gehad? want die van mij is van 1998 met 150000+- op de teller zonder schade alleen wat gebruiks-sporen waar zou ik dan aan moeten denken qua vraagprijs?
Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]

2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]