VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door renzz
#2291051
Hallo,

Hoe kan ik zien of ik luchtvering heb of niet?touareg.
Zou de auto graag wat lager hebben, vind de ruimte tussen in de wielkas zo hoog.
Zijn er ook nog andere opties om een stuk te zakken?

Groet
Laatst gewijzigd door renzz op 15 dec 2012 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door NielsED30
#2291058
Kijken achter je wielen, zie je veren zitten heb je het niet. Anders zie je gewoon balgen zitten. En binnenin een Touareg zit ook een stelwiel voor de luchtvering. Als je die al niet hebt hoef je al niet te kijken.

Als je wilt zakken word het achteraf airride (luchtvering) inbouwen of een schroefset/verlagingsset als dit leverbaar is voor Touareg, maar dat verwacht ik wel. Alleen ik verwacht niet dat het goedkoop zal zijn..
Gebruikersavatar
door TouaregR5
#2291122
Luchtvering kun je zien aan de knop bij de armsteun... 1 is er voor het dif. en de ander ernaast(als je dus luvhtv. hebt) ... je hebt geen lucht-V als er een bekerhouder zit.
door renzz
#2291169
Okey bedankt,

Dan heb ik dus geen luchtvering..
Weet iemand hoeveel cm je zou kunnen zakken met een schroefset?

Mvgr
Gebruikersavatar
door NielsED30
#2291244
Als je luchtvering heb wel Stefan, maar dat heeft deze beste meneer niet :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Antera
#2291352
Klopt inderdaad kan je met vagcom verlagen als je Luchtbalgen hebt :tu: al diverse keren gedaan


Maar een schroefset voor jouw auto:

Verlaging: voor 30-75mm / achter 30-65mm

Kosten € 2549,00 kan ik het voor je leveren
door renzz
#2291419
[quote="Antera"]Klopt inderdaad kan je met vagcom verlagen als je Luchtbalgen hebt :tu: al diverse keren gedaan


Maar een schroefset voor jouw auto:

Verlaging: voor 30-75mm / achter 30-65mm

Kosten € 2549,00 kan ik

Hallo

ik las ook ergens op internet dat er schroefsets bestonden die je handmatig in moet stellen.
Daarmee kon je ook zon 80mm zakken.
Deze waren rond de 250 euro, ben je hier ook mee bekend?

Mvgr
Gebruikersavatar
door Antera
#2292581
Voor €250 heb jij geen schroefset voor jouw auto dat lijkt me zeer sterk. De set voor jouw auto is niet voor niets aardig aan de prijs. dit omdat jouw auto een speciaal zwaar onderstel heeft en niet een auto die dagelijks word verlaagd.

elke schroefset moet je handmatig instellen btw.

heel misschien bedoel jij voor dat geld een setje wat je op de originele set kan plaatsen ( versie met luchtbalgen) die de sensoren voor de gek houden maar niet voor een vast onderstel zoals jij hebt lijkt me. Anders ben ik wel benieuwd naar de link
door renzz
#2292987
Antera schreef:Voor €250 heb jij geen schroefset voor jouw auto dat lijkt me zeer sterk. De set voor jouw auto is niet voor niets aardig aan de prijs. dit omdat jouw auto een speciaal zwaar onderstel heeft en niet een auto die dagelijks word verlaagd.

elke schroefset moet je handmatig instellen btw.

heel misschien bedoel jij voor dat geld een setje wat je op de originele set kan plaatsen ( versie met luchtbalgen) die de sensoren voor de gek houden maar niet voor een vast onderstel zoals jij hebt lijkt me. Anders ben ik wel benieuwd naar de link
hoi antera,

je hebt idd gelijk, vas de vanaf prijs voor andere auto's, touareg stond er meer als lokkertje tussen, zo leek het net of deze ook 299 euro was.
weet jij hoeveel mm ik max kan zakken alleen met een setje verlagingsveren?

gisteren heb ik andere velgen opgehaald, het rare is dat ik er vanuit ging dat dit 22 inch was (22x2.54=55.8cm diameter) nou meet ik de velg na en is het 58.4cm diameter, dit staat gelijk aan 23 inch, maar op de band staat wel 22 inch??

weet iemand nou welke inchmaat ik heb? heb ik het verkeerd uitgerekend? kan een 22 band inch dan op een 23 inch velg?

bedankt alvast..

groet renzz
Gebruikersavatar
door NielsED30
#2293326
22 inch kan niet op een 23 inch velg. Op je velg moet er ook staan hoeveel inch hij heeft. Er staat iets van 9x22 oid.. Dat betekend 9J breed en 22 inch.. Daaraan kun je zien hoeveel inch je velg is. Maar als er een 22 inch band omheen zit zal dit wel 22 inch zijn ;)
Gebruikersavatar
door Antera
#2293467
precies zoals niels zegt.


ik kan geen verlagingsveren leveren alleen schroefset helaas
Gebruikersavatar
door UsaGolfHenk
#2293474
Voor dat geld kan je netzo goed naar de airride boer die een setje voor je maakt met iets bijleggen
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]