VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door vincentgolf5
#2279965
Hallo.

Ik kon het op het forum nog niks vinden over vw`s die gespot zijn in Limbug of Brabant. Bij deze de aftrap.

Op de Vliegertsdijk tussen Grashoek en Panningen (Limburg), stond een mooie Donkerblauwe Golf 4 volgens mij een R32. zag er goed uit 8)
#2279969
Ik spot regelmatig in Tienray een zwarte Golf Mk3 met een verroeste motorkap en tankdop. Volgens mij woont de eigenaar ook in Tienray aangezien ik hem een aantal keren ergens heb zien staan bij een woonhuis. ;)
#2279972
Daklem schreef:Met wat voor wielen?
Welk merk of type weet ik niet. Het enige wat ik weet is dat de velgen zwart zijn en dat het volgens mij 5 spaaks waren.

Ohjaa.. en dat ze rond zijn. :lol:
laskoning schreef:Ik denk ronde! ;)
#2279973
Vanochtend (08.00) een Geel/Goud kleurige Golf 4 met bescheiden 'tjoening' bumpers en standaard velgen (waarschijnlijk je winter velgen?) gespot bij het Park Hotel in Horst. Vanmiddag om 14.15 stond ie er nog steeds.

Er staan redelijk vaak VW's bij het Hotel waaronder ook een Bordeaux rode Mk1 Jetta.
#2279975
Dat zou hem wel is kunnen zijn. Als ie op dit moment geen zwarte streep meer op zijn motorkap heeft. Want die zat er niet op. ;)
#2279977
Oke, als ie er morgen nog staat zal ik het kenteken is even onthouden en dan zal ik wel zien of het die van Befkev is. ;)
#2279979
Vanmorgen rond een uur of 10 een grijs blauwe Volkswagen Quantum met zwarte rat style striping op de zeikant gespot in Veulen. Volgens mij was ie niet verlaagd al heb ik daar eigenlijk niet echt op gelet omdat ik aan het werk was.

Ik ben er wel zeer zeker van dat het een Quantum was. Het was namelijk zo'n Variant model.

Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 362

Plugje zit er in, maar 0 ontvangst voor DAB 🤔

Splendid gays mens in your town Comely gays

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Exquisite gays in your city

Outasight gays in your town Stunner gays mans

Beste Martijvoi, Bedankt voor je tips en adviezen.[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Car play /android/radio /navi

Hallo mensen,ik vraag mij af welke Car play /andro[…]