VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Schippersss
#2519082
Die velgen kunnen mij niet echt bekoren. Rode accenten zijn wel grappig opzich, laat ik het zo zeggen, het is er echt een de style van abt.
Gebruikersavatar
door Funswijk
#2564690
Fritsdeblitz schreef:Blij met me 6 wacht op de 8 :LOL:
Ik ga volgend jaar van een 6 (2009) naar weer een 6 (2012/2013), want van de Golf 7 word ik echt niet warm, wat een foute veranderingen t.o.v. de Golf 6 zijn daar op aangebracht zeg! De Golf 3 was niet wat, de 5 niet en de 7 ook niet, het zit dus waarschijnlijk in het getal, dus inderdaad wachten op de 8. :mrgreen:
door Fritsdeblitz
#2564732
Ja toch en eerlijk ik vind het jammer denk dat de 7 goed rijd en technisch prima in elkaar zit


Ben hier ook nog verliefd op mijn 6 Gti blijf haar mooi vinden buiten het gezeik met de ketting om rijd ook de 6 Toppy .


Geloof ook dat als je normaal rijd met je 6 de boel gewoon heel blijft en zo niet hangen we er tzt een 7 blok ik haha


Maar iedereen zijn ding prima zo en de 7 verkoopt toch wel veel lease bakkies ;)
Gebruikersavatar
door Funswijk
#2564784
Fritsdeblitz schreef:Ja toch en eerlijk ik vind het jammer denk dat de 7 goed rijd en technisch prima in elkaar zit
Klopt, die zal nog beter in elkaar zitten en nog beter rijden, maar ik erger me aan o.a. de volgende punten bij de Golf 7:
- auto oogt iel, ondanks dat die langer is
- voorkant is behoorlijk plat (niet mooi)
- knik op achterklep lijkt nergens op
- achterlichten zijn veel te smal, mogen wel wat dikker
- achterlichten GTD/GTI/R niet echt geslaagd
- buitenspiegels niet mooi op de portier bevestigd (de binnenkant is daar ook waardeloos afgewerkt)
- nut van het raampje, waar eigenlijk de buitenspiegel hoort te zitten, ontgaat mij volledig
- wielkasten moeten uitgeklopt worden om de auto enigszins een dikke look te geven
- mistlampen GTD/GTI zitten verstopt (bij de Golf 6 is dit veel mooier)
- ......

Wel erg fraai bij de Golf 7 zijn o.a.:
- materiaalgebruik interieur (dashboard en leder!)
- veiligheidsopties
- Discover Pro-navigatiesysteem (oudere systemen van VW zijn traag)
- gebruik van witte lampjes in interieur (al die rode lampjes in o.a. Golf 6 word ik gek van)
- design Xenon-lampen (LED's in de lampen van de Golf 6 lijken kermisattractie)
- embleempjes aan de zijkanten
Gebruikersavatar
door Meller
#2564792
Toch vind ik een hoop van jou punten niet van toepassing. Dit is puur wat jij vindt, ik vind persoonlijk de 6 niet zo.. Facelift van 5 zonder echte verbeteringen.. De 7 is compleet nieuw en in mijn ogen erg premium in materiaal gebruik en afwerking.. Ook de buitenzijde is erg fraai in mijn ogen..

Om niet alleen maar tekst te plaatsen.. :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
door Fritsdeblitz
#2564814
Iedereen zijn ding helemaal goed


Rij elkedag achter een berg 7 modellen en krijg nog altijd niet het shit die wil ik hebben gevoel .



En wees eerlijk op een auto van bijna 40.000 moet je toch echt gelijk verliefd worden en denken yes mooi mooi mooi .


En de 6 is toch kwa looks vele malen anders dan de 5 die ik dan wel weer mooi vind



De bovenste foto doet mij denken aan me racebaan van vroeger waar dit soort modelletjes op de baan stonden


Allemaal teveel van het goede
Gebruikersavatar
door MarkBora
#2564816
tja... blijft een golf he

:mrgreen:
door Fritsdeblitz
#2564819
MarkBora schreef:tja... blijft een golf he

:mrgreen:
Niks mis met een golf haha maar iedereen zijn smaak .




Maar ik ga ophouden met over de 7 te praten wil geen mensen kwetsen die blij met hun auto zijn .



En was graag verliefd geworden op de 7 dan had ik er nu een gehad :tu:
Gebruikersavatar
door Funswijk
#2565100
Meller schreef:Toch vind ik een hoop van jou punten niet van toepassing. Dit is puur wat jij vindt, ik vind persoonlijk de 6 niet zo.. Facelift van 5 zonder echte verbeteringen..
Niet om het een of het ander, maar velen vinden de Golf 6 de opvolger van de Golf 4, diegene die de Golf 5 heeft ontworpen is niet voor niets ontslagen. ;)

Vandaag 400 km snelweg gereden en heel wat Golf 7-tjes gezien, waaronder 1 GTD, maar ik werd van geen enkele warm, het lijkt gewoon allemaal veel te veel op elkaar. De denkbeeldige rechte lijn, die je van het dak naar beneden kunt trekken, doet me denken aan een Prius en daar wordt niemand vrolijk van! :mrgreen:
Gebruikersavatar
door HZW
#2585641
Golf 7 R umgebaut von uns mit ATS GTR Leichtmetallräder in Schwarz, 9x19 ET48 LK 5x112 und Umbau der Bremsanlage auf Ceramic.
Natürlich inklusive TÜV-Eintragung.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://www.klracing.de
Gebruikersavatar
door HZW
#2587621
Funswijk schreef:Nu de wielkasten nog uitkloppen. ;)
Waarom. :SCRATCH:
Gebruikersavatar
door Funswijk
#2588063
HZW schreef:
Funswijk schreef:Nu de wielkasten nog uitkloppen. ;)
Waarom. :SCRATCH:
De lijn vanaf het dak naar beneden doet denken aan een Prius en daar wordt niemand vrolijk van! ;)
Een Golf 7 is gewoon niet dik, dus daar moet wat aan bijgespijkerd worden, hij valt op de weg amper op tussen al die andere gelijkende auto's.
Ik zal een voorbeeld geven. Hieronder een foto van een Golf 4, die ik een paar jaar geleden had, daar zaten 225-banden onder (= vrij normaal), maar dit oogt i.c.m. de wielkasten toch behoorlijk dik:

Afbeelding

Dat ziet er toch veel beter uit dan dit?:

Afbeelding

Maar goed, smaken verschillen en dat is ook maar goed ook. Voor mij in elk geval geen Golf 7 en waarschijnlijk ook geen Golf 8 (komt rond 2018), als ik de plannen hiervoor hoor. Daarom ben ik al maanden op zoek naar een volle Golf 6 GTD (eind 2012/begin 2013), maar die zijn blijkbaar erg zeldzaam .......
Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]

de suggesties van @vwbasm ook opgevolgd? Lees […]

Volgens tekening is het de eerste stekker alleen […]