VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door renzz
#2275906
hallo mensen,

ik trof op ebay deze kit aan.
ik vroeg mij af of iemand deze kent, en wat er allemaal bij zit? betreft dit alleen die zilverkleurige platen onder de voor en achterbumpen? of echt de hele bumpers?

is dit moeilijk te monteren?

mvgr
#2275937
lscholten schreef:het betreft enkel de platen voor en achter, verder niets.
en die kan je dan gewoon monteren?
geeft toch wel een andere look, of is er nog meer verranderd aan de auto op de foto?

mvgr
#2276113
Zijn platen die je met montage kit onder de auto moet lijmen... zo krijg je de king-kong versie look.
Je moet de platen wel zelf/laten spuiten.

Aan de bumper zelf hoef je niets te veranderen.. deze kit is ook via marktplaats te bestellen of af te halen in NL ;) Je hoeft het niet altijd ver te zoeken.
#2276184
TouaregR5 schreef:Zijn platen die je met montage kit onder de auto moet lijmen... zo krijg je de king-kong versie look.
Je moet de platen wel zelf/laten spuiten.

Aan de bumper zelf hoef je niets te veranderen.. deze kit is ook via marktplaats te bestellen of af te halen in NL ;) Je hoeft het niet altijd ver te zoeken.
Okey bedankt,

Het geeft wel een hele andere look, of zie ik dat verkeerd?
En waar kan ik dat chromen stukje in het midden vandasn halen?

Mvgr
#2276853
Bedoel je de chromen midden stuk de bumper (die ring zogezegd?) Die waren standaard op de V10 en V8 modellen.. is los te verkrijgen alleen dan moet je de standaard kunststof dwars strip er uitzagen en de ring terug plaatsen (incl. nieuw achterrooster)

Dimitri
#2277033
TouaregR5 schreef:Bedoel je de chromen midden stuk de bumper (die ring zogezegd?) Die waren standaard op de V10 en V8 modellen.. is los te verkrijgen alleen dan moet je de standaard kunststof dwars strip er uitzagen en de ring terug plaatsen (incl. nieuw achterrooster)

Dimitri
ja bedankt, die bedoel ik inderdaad.
klopt het dat aan de touareg op de foto alleen deze 3 dingen zijn aangepast?
of zie je nog meer aanpassingen?
ik vind het er wel een stuk anders uitzien dan een originele bumper alleen,

mvgr
#2277059
Is verder niets anders aangepast... als ik zo'n 'ombouw' zou overwegen dan zou ik eerder kiezen voor een r-line/R50 pakket.. via Ebay dl. genoeg te vinden en dan heb je echt een dikke wagen.

Afbeelding
#2277314
TouaregR5 schreef:Is verder niets anders aangepast... als ik zo'n 'ombouw' zou overwegen dan zou ik eerder kiezen voor een r-line/R50 pakket.. via Ebay dl. genoeg te vinden en dan heb je echt een dikke wagen.

Afbeelding
dat ziet er inderdaad ook mooi uit.
dat is zeker best prijzig?
ik zal even te kijken op ebay, kon niet zoveel vinden. mischien heb ik het fout getypt.

mvgr
#2278148
Je moet de onderspoiler delen zoeken... is dus over het algemeen niet de gehele bumper.. reken voor de voorkant rond de 350 euro, achter 400 en de zijskirts rond de 200 en dan spuiten en een andere uitlaat-tips... kom je toch al gauw op de 1500-1700 euro.
Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

VW app of WE connect

Goedenavond samen, sind enkele dagen rij ik in ee[…]

Op remreiniger start die ook niet enigste wat die […]

beste kenners, ik heb een golf 4 1.6 benzine uit […]