- 20 okt 2012 10:12
#2250252
Vrijdag van werk uit naar huis..
Reed ik in m;n 97MK3 naar huis... echter had ik geen meters die werkten.. alles lag alsof je de sleutel er niet eens in had zitten, terwijl ik al lang en breed aan het rijden was.. 1e tankstation wezen kijken wat t kon zijn.. werd er niet echt wijzer van.. dan maar door rijden thuis kijken..
ondertussen toch nog bij een 2e tankstation langs de snelweg gestopt.. en toen zagen we in ene een kleine lekkage..
van iets zuurs....
motor laten draaien.. accu werd donders heet! en was ook lek.. 3 hoeken van de accu liep er wat uit.. en rondom de accu wat..
bij de dealer geweest, en het blijkt de spannings regelaar te zijn.
deze nu dus vervangen.
is het niet verstandiger om in ene de hele dynamo te vervangen? ivm koolborstels en shit?
Reed ik in m;n 97MK3 naar huis... echter had ik geen meters die werkten.. alles lag alsof je de sleutel er niet eens in had zitten, terwijl ik al lang en breed aan het rijden was.. 1e tankstation wezen kijken wat t kon zijn.. werd er niet echt wijzer van.. dan maar door rijden thuis kijken..
ondertussen toch nog bij een 2e tankstation langs de snelweg gestopt.. en toen zagen we in ene een kleine lekkage..
van iets zuurs....
motor laten draaien.. accu werd donders heet! en was ook lek.. 3 hoeken van de accu liep er wat uit.. en rondom de accu wat..
bij de dealer geweest, en het blijkt de spannings regelaar te zijn.
deze nu dus vervangen.
is het niet verstandiger om in ene de hele dynamo te vervangen? ivm koolborstels en shit?
Surfend Op De Golf, Door de Speakers van me VW