VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2239534
hoi allemaal ,,
ik zit er op het moment best mee dat mn auto langzaam is ( golf 4 1.6 sr BJ 1999 176.xxx km )
nu heb ik bij een dealer een hele mooie golf 4 v5 zien staan , maar die is wel een jaar ouder en heeft ongeveer 198.000 km gelopen.
de v5 heeft wel gecleande achter klep / motor kap / deuren ( geen stoot strips ) en heeft recaro beige leren interieur.
nu is mn vraag is het slim om mn 1.6 sr hier op in te ruilen en wat zou het uiterste moeten zijn wat ik er bij zou geen met inruilen.
graag jullie meningen want ik zoek ff een beetje de plus en min punten.
aangezien ik hier ouders heb zitten die er niet zo heel blij mee zijn da ik elke keer een andere auto wil (wordt mn 4e in 1,5 jaar )

Mvg nick
#2239925
ja rij nu met mn 1.6 sr 1 op 12 ,, en ik wil de auto van binnen beetje tunen zoals muziek mooi weg werken en zo alleen vind het zonden als ik da dan doe bij een 1.6 .
kan beter meteen bij een snelere doen dan ( mijn mening )
is zo'n v5 wel lekker snel of valt het och tegen ?
#2239929
Vind het tegen vallen maar dat kan aan mij liggen omdat ik nog een g60 heb. V5 is niet sloom ofso
Is die v5 beetje licht blauw met crème recaro's?
#2241491
nee is eigenlijk ook wel zo ,, mn auto heeft me nog nooit laten staan dus wat dat betreft is die nog super.
ik mis de snelheid marja je kan niet alles hebben, ik heb mn eigen een beetje van het snelle af gepraat.
aangezien wat al eerder gezegt werdt ( de benzine prijzen )
dus dan deze golf 1.6 sr maar beetje mn eigen maken :P
bedankt voor het reageren allemaal.
#2241497
Welke bak heb je onder je 1.6 liggen? Staat op de sticker in je kofferbak. Als je DUU of DUW hebt, de vraag, of hij al een keer gereviseerd is, want anders komt er rond de 200dkm de bak aan te zitten en die kost zo'n goeie 1000 euro als je het wil (laten) doen en goed. (popnagels vervangen door bouten e.d. lees jezelf even in op internet :( ). anders is het misschien nog wel het overwegen waard, maar dan net zoals hierboven wordt vermeld, als je echt een beetje auto wilt hebben, ga voor een v6.

Heb zelf de 1.6sr akl met duu bak, heb al 197dkm er op zitten, en verwacht dat het bij mij niet lang meer duurt, ookal rijd ik er vrij netjes mee... DUW bakken worden ook niets voor niets DUWEN bakken genoemd...

Ik denk geef je ff een tip :tu: verders zijn de 1.6 sr prima blokken :D
Verhelpen vals olie druk probleem

Wie kan mij nog tips geven? Ik heb een T3 1.9 ben[…]

Software versie 3.5

Heb ook een email ontvangen dat 3.7 er aan komt vo[…]

RNS510 vraag

Update van de RNS is inmiddels gelukt. Was even wa[…]

We hebben nu 3x gehad dat de ventilatie niet doork[…]

OTA update 3.7

Ja, naar aanleiding van dezelfde mail had ik dit i[…]

Lekstroom

Of de meter vast aansluiten en de bekabeling tusse[…]

Ik herken het wat je schrijft. Elke dag sinds ze d[…]

Hoi allen. Deze week de update naar 3.7 gehad voor[…]